Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
12 Αυγ 2022
Auto-Moto

4ης γενιάς Honda CR-V με κινητήρα 1.6 diesel και 160 ίππους

 

 

Από τον Πέρη Χαλάτση

 

Αν περιμένετε να ξεκινήσουμε με την παρουσίαση του νέου Honda CR-V με τον ντίζελ κινητήρα και τους  160 ίππους …χάσατε. Θα ξεκινήσουμε με τους άθλους του Ηρακλή, τη λίμνη της Στυμφαλίας και την ξενάγηση στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας.

Η παρουσίαση του Honda CR-V, έγινε μεν στην Στυμφαλία αλλά αυτά που μας δίδαξε η αρχαιολόγος του Μουσείου για τη λίμνη  , μας κατέρρευσε όλα όσα είχαμε μάθει για τον Ηρακλή. Γιατί κάθε τι που έκανε ο εξολοθρευτής των …κακών, αυτός που στη μυθολογία εξαφάνισε τις Όρνιθες της Στυμφαλίας, αυτός που έκοψε τα κεφάλια της Λερναίας Ύδρας δεν ήταν άλλος – όπως μας  εξήγησε η αρχαιολόγος του Μουσείου- από το ένας έξυπνος άνθρωπος που βρήκε «τεχνικά»  λύσεις για να καταφέρει αυτό που δεν είχε καταφέρει κανένας άλλος μέχρι τότε. Ίσως γι αυτό στη μυθολογία το μάθαμε ως «άθλοι του Ηρακλή».  Γιατί κατάφερε να δαμάσει το νερό.

Δεν θα αναφερθούμε περισσότερο στην όμορφη παρουσίαση που μας έγινε στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας. Γιατί θα «χαλάσετε»  την εικόνα που έχετε στο μυαλό σας για τον Ηρακλή. Κρατήστε αυτά που μας έμαθαν ως παραμύθι στο σχολείο και διαβάστε τώρα για το νέο Honda CR-V, με τον  diesel 1.6 cc κινητήρα ,το 6τάχυτο κιβώτιο και με τους 160 ίππους.

Ξεκινήσαμε από τις εγκαταστάσεις της Honda στην Αθήνα, κινηθήκαμε όχι πάνω από 150 χιλιόμετρα την ώρα –λόγω ραντάρ- στην εθνική οδό Αθηνών Κορίνθου, πέσαμε στα 60 και 70 χιλιόμετρα στην άλλη εθνική οδό Κορίνθου Πατρών ( αν λέγεται εθνική …ΕΛΕΟΣ) και ανεβαίνοντας μετά το Κιάτο προς την Ορεινή Κορινθία φτάσαμε στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας όπου μας έγινε και η ξενάγηση.

Η λίμνη μπορεί να μην είναι λίμνη – έχει νερό σε ορισμένα μόνο σημεία- αλλά δόξα το Θεό η περιοχή είναι γεμάτη από κουνούπια και φίδια.

Ευτυχώς το νέο 4Χ4  SUV που οδηγήσαμε είναι αρκετά ψηλό και είχαμε …καλή ορατότητα.

Το νέο Honda CR-V είναι η 4η γενιά. Το 1995 το γνωρίσαμε , το 1997 το οδηγήσαμε και από τότε πέρασαν τρείς γενιές Honda CR-V για να φθάσουμε το 2015 στην 4η γενιά του ιαπωνικού  SUV .

Το Honda CR-V έχει ξεπεράσει τις 750.000 πωλήσεις στην Ευρώπη. Ένας αριθμός που δεν περνάει απαρατήρητος. Δεν είναι τυχαίο που οι Ευρωπαίοι το προτιμούν. Και το προτιμούν γιατί οι παρεμβάσεις που κάνουν οι γιαπωνέζοι δεν είναι για τους γιαπωνέζους αλλά για τους ευρωπαίους καταναλωτές.

Ο νέος προφυλακτήρας δίνει άλλη οπτική διάσταση στο νέο αυτοκίνητο. Στο νέο Honda έχουν  αυξηθεί κατά 15χλστ τα εμπρός και πίσω μετατρόχια, πράγμα που σημαίνει μεγαλύτερη ευστάθεια.

Οι γιαπωνέζοι προβάλουν τις παγκόσμιες τεχνολογικές πρωτιές που βελτιώνουν την ασφάλεια των επιβατών . Και αυτές είναι το  Honda SENSING που παρουσιάζεται φέτος στο  CR-V, το Intelligent Adaptive Cruise Control, το νέο αυτόματο σύστημα πέδησης στις χαμηλές ταχύτητες προσφέρεται στάνταρ και η κατάταξη  5 αστέρων στο EuroNCAP.

Για να μην σας λέμε όμως πράγματα που σας μπερδεύουν θα επικεντρώσουμε τις λεπτομέρειες στους επανασχεδιασμένους εμπρός προβολείς με λαμπτήρες αλογόνου και τα LED φώτα ημέρας, τα οποία επικοινωνούν μεταξύ τους μέσω της ενιαίας μάσκας με περίγραμμα χρωμίου. Τα πίσω φωτιστικά σώματα απέκτησαν και αυτά LED τεχνολογία. Νέος είναι και ο προφυλακτήρας και η  ποδιά.

Το 4ης γενιάς αυτοκίνητο έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους , με μεγαλύτερα μπρος και πίσω μετατρόχια  κατά 15 χλστ ,  κάτι που το κάνει ακόμη πιο σταθερό στις στροφές.

1.6 diesel με 160 ίππους

Το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε ήταν αυτό που θα προτιμηθεί περισσότερο στην ελληνική αγορά. Κινητήρας diesel, 1.6 cc , 160 din, κιβώτιο 6 ταχυτήτων με τελική 200 χιλιόμετρα και επιτάχυνση από 0-100 –εργοστασιακή μέτρηση – μόλις 9.6 δευτερόλεπτα. Το CR-V ζυγίζει 1.630 κιλά, διαθέτει 350 Nm ροπής και εκπέμπει 129 γρ./χλμ. C02.

Μια σημαντική διαφορά που καταγράψαμε είναι στην κατανάλωση. Σύμφωνα με την εργοστασιακή μέτρηση η κατανάλωση είναι για κάθε 100 χιλιόμετρα 4,9 λίτρα αλλά σε εμάς έγραψε πάνω από 7 λίτρα.

Στο τέλος της χρονιάς θα έρθει στην Ελλάδα και η έκδοση με το 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Και αυτό που οδηγήσαμε αλλά και αυτό που θα έρθει έχει μόνιμη κίνηση στους 4 τροχούς αλλά όταν δεν χρειάζεται ο εγκέφαλος απομονώνει την τετρακίνηση και χρησιμοποιεί την κίνηση μόνο τους δύο μπροστινούς τροχούς. Το νέο CR-V διαθέτει αναβαθμισμένο πλαίσιο για καλύτερη οδική συμπεριφορά και βελτιωμένη οδηγική άνεση. Νέες είναι και οι αναρτήσεις. Μπροστά έχει γόνατα MacPherson και πίσω διπλά ψαλίδια ενεργούς γεωμετρίας. Τα φρένα του είναι αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά και δισκόφρενα πίσω.

Εσωτερικά

Το εσωτερικό του είναι  άνετο και εκείνο που θα σας εντυπωσιάσει είναι οι αμέτρητες θέσεις για μικροαντικείμενα. Οι μεγάλοι εσωτερικοί χώροι παραμένουν ένα από τα πλεονεκτήματα του CR-V, ενώ το πορτμπαγκάζ με το πλήρως εκμεταλλεύσιμο σχήμα προσφέρει 589 λίτρα και 1.669 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης φτάνει τα 1.570 mm, για να μπορούν να μεταφερθούν άνετα στο CR-V δύο mountain bikes ή τέσσερα σετ μπαστουνιών του γκολφ.

 

Τα έχει όλα εκτός απο αυτό που δείχνουμε στη φωτογραφία. Δεν έχει navigator

Για τους «γκατζετάκηδες….»

Το 2015 CR-V  περιλαμβάνει το νέο σύστημα ήχου και πληροφόρησης αυτοκινήτου, το  Honda Connect. Το Honda Connect προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα εν κινήσει, με κύρια χαρακτηριστικά τα DAB / FM / AM και διαδικτυακό ραδιόφωνο, συνδεσιμότητα Bluetooth, internet browsing, δορυφορική πλοήγηση και κάμερα οπισθοπορείας για το παρκάρισμα (rear-view parking camera). Το Honda Connect είναι συμβατό με Android 4.0.4, το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα για smartphone, που χρησιμοποιεί λειτουργίες αφής (pinch, swipe και tap) – όλες με πρόσβαση από μία οθόνη αφής επτά ιντσών.

Το νέο σύστημα Honda Connect προσφέρει άριστη συνδεσιμότητα για ασφαλή επικοινωνία εν κινήσει, ενώ οι κάτοχοι του οχήματος μπορούν επίσης να συνδέουν το smartphone τους στο Hands Free σύστημα Τηλεφώνου μέσω Bluetooth. Το Honda Connect είναι συμβατό με την τεχνολογία MirrorLink, που προσφέρει απευθείας συνδεσιμότητα μεταξύ του συστήματος και συμβατού smartphone του χρήστη. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στο χρήστη να προβάλλει την οθόνη του smartphone του μέσω του Honda Connect και να έχει πρόσβαση στις αγαπημένες του εφαρμογές.

Η προ-εγκατεστημένη εφαρμογή “Aha” επιτρέπει την άνετη πρόσβαση σε χιλιάδες σταθμούς – με μουσική, ειδήσεις, podcasts & audio books – καθώς και social media feeds και τοπικές υπηρεσίες. Η εύχρηστη διεπαφή Aha κάνει την ανεύρεση πληροφοριών ασφαλή και εύκολη, από το να βρεις οτιδήποτε σε ένα λογαριασμό Twitter μέχρι ενημερωμένα δελτία καιρού. Με την εφαρμογή Aha οι χρήστες μπορούν να βρουν εύκολα σημεία ενδιαφέροντος, κάτι που τους βοηθά να εντοπίζουν τα πλησιέστερα εστιατόρια ή ξενοδοχεία.

Για την ασφάλεια

Σημειώστε το City-Brake Active system. Αυτό θα υπάρχει στο εξής σε όλες τις εκδόσεις και λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται μέχρι 32 χιλιόμετρα. Είναι σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή  ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες. Χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά και αν χρειασθεί φρενάρει μόνο του.

Να πάμε τώρα και στο μεγάλο ερώτημα. Γιατί καλά είναι όλα αυτά τα τεχνολογικά «καλούδια» αλλά αυτό που μετράει στον καταναλωτή είναι η τιμή.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με το σύστημα τετρακίνησης κοστίζει 33.700 ευρώ. Αν αφαιρέσουμε το  όφελος από την  απόσυρση η τιμή πέφτει  στα 32.270 ευρώ.

Σαν τιμή είναι υψηλή αλλά αν αναλογισθούμε όλα όσα  τεχνολογικά καλούδια «φοράει» στον στάνταρ εξοπλισμό μπορούμε να πούμε ότι η τιμή του είναι λογική αν και θα θέλαμε να είχε navigator κάτι που προς το παρόν δεν έχει προβλεφθεί παρά το γεγονός ότι είναι πλέον ένα χρήσιμο εργαλείο.

Related posts