Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
09 Αυγ 2020
Auto-Moto

27ο Aττικό ράλυ : Νικητές Αναπολιοτάκης-Tσιούκας με Seat Ibiza

Anatolakis seat

 

Γιάννης-Σταυρόπουλος1του Γιάννη Σταυρόπουλου (motori.gr)

Οι Γιώργος Αναπολιοτάκης-Θανάσης Tσιούκας οδηγώντας  το κίτρινο Seat Ibiza Kit Car είναι οι νικητές του 27ου Αττικό ράλι.

 

Το πλήρωμα από την Κρήτη σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο και στις 5 Ειδικές Διαδρομές του 27ου Αττικό ράλι, που ήταν η αυλαία του πανελληνίου κυπέλλου ασφάλτου, του περιφερειακού κυπέλλου Νοτίου Ελλάδος και στο πρωτάθλημα ράλι ιστορικών αυτοκινήτων.

 

Η διαφορά των 32.68 δευτ. από τους δεύτερους «Νίκον»-Κουζιώνης με το Mitsubishi Evo ΙΧ δείχνει ότι το πλήρωμα του κίτρινου Seat κινήθηκε σε πολύ γρήγορους ρυθμούς ενώ όπως δείχνουν οι χρόνοι έγιναν πραγματικές μάχες για τις επόμενες τρείς θέσεις.

 

Οι «Νίκον»-Κουζιώνης με το Mitsubishi Evo IX ανέβηκαν στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, έχοντας διαφορά 7.02 δευτ. από τους τρίτους Αργυρίου-Βότση με ένα άλλο Mitsubishi Evo IX, οι οποίοι ανέβηκαν στην τρίτη θέση του βάθρου στην τελευταία Ειδική Διαδρομή καλύπτοντας τα 4.27 δευτ. από τους Αναδιώτη-Μακρινό με το Renault Clio, που δεν ρισκάρισαν την 1η θέση στην F2 (To Seat Ibiza ανήκει σε άλλη κατηγορία) καθώς ο τίτλος έχει πολύ δρόμο ακόμα.

attiko

Η διαφορά των τρίτων στο τερματισμό Αργυρίου-Βότση από τους τέταρτους Αναδιώτη-Μακρινό, είναι μόλις 44/100.

 

Από εκεί και κάτω η ψαλίδα στους χρόνους ανοίγει με τους Σαμαρά-Χαλδαίο να τερματίζουν στην 5η θέση με διαφορά +2:04.35 από την κορυφή με 6ους τους Ζακχαίο-Μιχελή με το πρωτοεμφανιζόμενο Honda Civic στα +2:11.65.

 

Μια θέση πιο κάτω οι νικητές στην κατηγορία των ιστορικών οι Παραδείσης-Ποιμενίδης με ένα πολύ καλά προετοιμασμένο  Ford Escort MKII.

 

Επίδοση του αγώνα οι Χρήστος και Δημοσθένης Παραβάντης με Peugeot 106, όπου μια Ειδική Διαδρομή πριν το τέλος είχαν σκαρφαλώσει στην 5η θέση της γενικής κατάταξης.

 

Στη τελευταία Ειδική Διαδρομή όμως και στο κυνήγι της 4ης θέσης ένα κλαταρισμένο ελαστικό ήταν αρκετό για να χάσουν γύρω στα 3 λεπτά και 5 θέσεις στη γενική κατάταξη.

attiko nyxta

Από και πέρα τα βλέμματα έκλεψε το Ford Sierra Cosworth, εργοστασιακό αυτοκίνητο που οδήγησαν οι Ντελεκούρ-Γκραταλού στον ράλι Σαν Ρέμο το 1992, που μοιράστηκαν οι Σταφυλοπάτης-Βαζάκας( όπου είδαμε τον Βαζάκα να οδηγεί το 4θυρο sedan της Ford μας άρεσε ιδιαίτερα , όπως επίσης ο Μαργιέτης το μαύρο Talbot Lotus και φυσικά ο Αναδιώτης το ασημί Clio).

 

Επίσης πολύ ωραία σιλουέτα η Porsche 944 Turbo της “petroretro911”  προσεγμένη σε κάθε λεπτομέρεια με τον Νίκο Πετρόπουλο να κάνει την παρθενική του εμφάνιση στους αγώνες, έχοντας δίπλα του τον Νίκο Μουζάκη. Τερματισμός χωρίς αμυχή στο αμάξωμα με ένα τόσο δύσκολο αυτοκίνητο είναι επιτυχία και μάλιστα μεγάλη, που τους γεμίζει αυτοπεποίθηση για τη συνέχεια.

 

Κατά τα άλλα δεν είδαμε πουθενά μια αφίσα να ενημερώνει για τον αγώνα, ειδικά στην περιοχή που ήταν το service park.

 

To service μετά την πρώτη νυχτερινή Ειδική Διαδρομή στο Μαραθώνα λόγω των χλμ., το θεωρήσαμε περιττό, όπως το 2λεπτο κατά τη διάρκεια του 2ου σκέλους, «ανοίγοντας» κατά πολύ το ωράριο του αγώνα.

attiko ralli

Στεκόμαστε όμως σε ένα γεγονός που συζητήθηκε όσο τίποτα άλλο κατά τη διάρκεια του αγώνα.

 

Η απαγόρευση εκκίνησης  των Τσάδαρη-Μανδρούκα, καθώς η λευκή Porsche 911 ήταν στην αφετηρία στην Πεντέλη, αλλά δεν επέτρεψαν στο πλήρωμα να ανέβει στη ράμπα. Είναι φρόνιμο να πάρει θέση η διοργανώτρια λέσχη και να τοποθετηθεί.

 

Να ενημερώσει ποιος ήταν ο λόγος που δεν εκκίνησε το πλήρωμα με τη λευκή Porsche 911. Το ότι δεν φιγουράρει στη λίστα των συμμετεχόντων δεν είναι η απάντηση καθώς υπάρχει παρασκήνιο.

 

Δεν είναι σωστό αυτήν την εποχή με την κρίση που μαστίζει τους αγώνες να υπάρχει τέτοιο παρασκήνιο χωρίς την επίσημη τοποθέτηση της διοργανώτριας αρχής.

 

Το να μένουν αναπάντητα ερωτήματα και να συνεχίζεται να υπάρχει θολό τοπίο για ένα γεγονός που είχε την απαγόρευση μιας πολύ ωραίας συμμετοχής να εκκινήσει, δημιουργεί προηγούμενα και δεν βοηθάει .

 

Η δημοσίευση θα βοηθήσει σε τυχόν ίδια περιστατικά στο μέλλον.

 

Και για να ολοκληρώσουμε τα περί 27ου Αττικό ράλι να τονίσουμε για μια ακόμα φορά ο αγώνας συγκέντρωσε πολλούς θεατές, ειδικά στη νυχτερινή Πεντέλη θυμίζοντας άλλες εποχές. Μπράβο στην Α.Λ.Α. για την ιδέα της.

 

Φωτογραφίες: Νίκος Αλεξίου

Related posts