Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
20 Μαΐ 2024
Media

2013 – 2014: Η πιο επιτυχημένη σεζόν στην ιστορία του Alpha

Την πιο επιτυχημένη σελίδα στην ιστορία του έγραψε ο Alpha κατά τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, σημειώνοντας στο δυναμικό κοινό 15-44 τις υψηλότερες επιδόσεις από την έναρξη λειτουργίας του.

 

Σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο Alpha κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο σε σχέση με την περσινή σεζόν, παρουσίασε σταθερότητα στις αποδόσεις του ανά μήνα και εδραίωσε τη θέση του ανάμεσα στους τρεις μεγαλύτερους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας, κλείνοντας την ψαλίδα στη μεταξύ τους απόσταση. Το φετινό του πρόγραμμα απέσπασε θετικά σχόλια καθώς και υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Οι ήδη καθιερωμένες εκπομπές του παρέμειναν σταθερές αξίες ενώ οι νέες μπήκαν και αυτές δυνατά στον ανταγωνισμό, κερδίζοντας την προτίμηση των τηλεθεατών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές από τις εκπομπές του καναλιού κατέκτησαν την 1η θέση στη ζώνη προβολής τους, ενώ το τηλεοπτικό κοινό στήριξε φανατικά την επανένταξη της ελληνικής μυθοπλασίας στο πρόγραμμά του.

 

Κατά τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, από 1η Οκτωβρίου 2013 έως και 30 Ιουνίου 2014, η πορεία του Alpha είχε μια ιδιαίτερη δυναμική στο πεδίο της τηλεθέασης. Στο σύνολο κοινού, κατέγραψε μέσο όρο 16% στο σύνολο ημέρας σημειώνοντας άνοδο 2,4 ποσοστιαίων μονάδων, σε σχέση με πέρυσι, ενώ στο prime time κατέγραψε μέσο όρο 17,8% σημειώνοντας άνοδο 4,2 ποσοστιαίων μονάδων.

Στο δυναμικό κοινό 15-44, ο Alpha κατέγραψε μέσο όρο τηλεθέασης 16% στο σύνολο ημέρας σημειώνοντας άνοδο 1,2 ποσοστιαίων μονάδων, σε σχέση με πέρυσι, ενώ στο prime time κατέγραψε μέσο όρο 17,3% σημειώνοντας άνοδο 3,1 ποσοστιαίων μονάδων.

 

Μέσα από μια θεαματική πορεία, το κανάλι κατέκτησε τη 2η θέση στο σύνολο κοινού, στο prime time.

Στο δυναμικό κοινό 15-44, ήταν επίσης 2ο κατά το τελευταίο τρίμηνο της τηλεοπτικής σεζόν (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), περίοδος με ιδιαίτερα εμπορική αξία κατά την οποία υλοποιείται περίπου το 1/3 της ετήσιας διαφημιστικής δαπάνης.

 

 

 

Related posts