Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Μαρ 2024
Τεχνολογία

Πώς αγοράζουν οι Έλληνες ΤV;

Η Έρευνα της TNS Pentor για την αγορά τηλεοράσεων έγινε σε 6 χώρες (Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία) και διεξήχθη το χρονικό διάστημα 24 Νοεμβρίου – 15 Δεκεμβρίου 2011. Η έρευνα έγινε σε δείγμα ανθρώπων 20-60 ετών που διαθέτουν τηλεοράσεις, με τη μέθοδο CAWI και τη μέθοδο CATI. Το αποτελεσματικό μέγεθος δείγματος είναι 601

 

Περίπου το 81% των ερωτηθέντων έχουν τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι τους. Περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν οι καταναλωτές εκείνοι που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι Έλληνες είναι CRT (40%) και LCD(38%). Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία με το 28% να δηλώνει ότι θα αγοράσει νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1 500- 2 500 EUR μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2 501 EUR σε ποσοστό 31%).

 

Οι ιστοσελίδες των κατασκευαστών και η σύγκριση τιμών μέσω Διαδικτύου είναι οι πηγές πληροφόρησης που χρησιμοποιούν περισσότερο οι Έλληνες (το ποσοστό είναι 87% για τις ιστοσελίδες των κατασκευαστών). Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες ενημερώνονται από το διαδίκτυο, οι περισσότερες συσκευές εξακολουθούν να αγοράζονται offline στα καταστήματα (82%). Το 30% δηλώνει ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει ενώ το 28% λιγότερο από μια εβδομάδα. Τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής για τους Έλληνες καταναλωτές είναι-σύμφωνα πάντα με την έρευνα- η ποιότητα της εικόνας αλλά και η φήμη του brand γενικότερα. Η σύσταση τρίτων φαίνεται ότι παίζει πολύ μικρό ρόλο.

Related posts