Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
20 Απρ 2024
Κόσμος

Ο νέος ”νόμος” της Γαλλίας…

Απαγορεύτηκε στα μέσα ενημέρωσης να αναφέρονται στο ”Facebook” και στο ”Twitter”

Η απόφαση της ραδιοτηλεοπτικής αρχής της Γαλλίας προκάλεσε θυμηδία και ειρωνικά χόλια στο ίντερνετ.

Σύμφωνα με την απόφαση του Ανωτάτου Συμβουλίου Οπτικοακουστικών Μέσων (CSA), οι δημοσιογράφοι και παρουσιαστές στο ραδιόφωνο και την τηλεόραση θα πρέπει να σταματήσουν να αναφέροναι στα δυο αυτά συγκεκριμένα κοινωνικά δίκτυα του ίντερνετ, εκτός και άν αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι μιας είδησης.

Το CSA θεωρεί ότι η αναφορά στις συγκεκριμένες λέξεις αποτελεί “γκρίζα διαφήμιση” που παραβιάζει την νομοθεσία και ζητά από τους δημοσιογράφους να αναφέρονται γενικά στα “κοινωνικά μέσα”. Για παράδειγμα, ένας παρουσιαστής θα πρέπει από εδώ και πέρα να λέει: “Για περισσότερες πληροφορίες σε αυτό το θέμα παρακολουθήστε την σελίδα μας στα κοινωνικά μέσα”!

Υπερασπιζόμενη την απόφαση της CSA, η εκπρόσωπος της, Κριστίν Κέλι, δήλωσε: “Το Facebook και το Twitter είναι εμπορικά σήματα όπως η Coca-Cola ή L’Oreal. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης για πολλά θέματα. Γιατί θα πρέπει να αναφέρουμε μόνο αυτούς;”

Πάντως η απόφαση του CSA προξένησε σάλο στο ίντερνετ στη Γαλλία και αλλού.

“Ιδιαίτερα παράλογη απόφαση” την χαρακτήρισε το TechCrunch. Ενώ το Newser τόνισε ότι πρόκειται για την “πιο παράξενο κανονισμό”.

Ο Βρετανό-καναδός δημοσιογράφος Μάθιου Φρέιζερ έγραψε ότι η απαγόρευση αντικατοπτρίζει την εμμονή της Γαλλίας με τους “νομικούς κώδικες και τα διατάγματα” και είναι ένα ακόμη δείγμα της γαλλικής γραφειοκρατίας.

Οι bloggers στη Γαλλία ξεσηκώθηκαν και αυτοί με τη σειρά τους. Το blog La social Newsroom επιτέθηκε στο CSA δηλώνοντας ότι με αυτή την κίνηση “δίνει στους Αμερικανούς έναν ακόμη λόγο για να γελάνε με τη Γαλλία”.

Ιστοσελίδες όπως η Rue89 και η Liberation.fr, εστιάζουν στις ξεπερασμένες απόψεις της CSA, που, όπως υποστηρίζουν, δεν μπορεί να δεχτεί ότι το Facebook και το Twitter μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά καλύτερα από τους παραδοσιακούς ραδιοτηλεοπτικούς οργανισμούς.

Related posts