Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Απρ 2024
Πολιτική

Στα λόγια οι υπουργοί είναι πρώτοι. Στα έργα τελευταίοι


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
από  phalatsis@now24.gr
“Η μη λειτουργία των σταθμών του μετρό κοστίζει στο Ελληνικό Δημόσιο 180.000 ευρώ ημερησίως δηλαδή 65 εκ. ευρώ τον χρόνο”. Τα λόγια αυτά ανήκουν στον υπουργό Μάκη Βορίδη. Τα είχε πει ως υπουργός. Μας άνοιξε τα μάτια. Μας είπε ότι τόσα χρόνια το ΠΑΣΟΚ αδιαφορούσε στη ζημιά που χρεωνόταν το ελληνικό δημόσιο γιατί κανένας από αυτούς πού πέρασαν από το υπουργείο Συγκοινωνιών δε θέλησε να βάλει μια υπογραφή. Βλέπετε είναι στη μέση η Siemens.
Προτιμούσαν λοιπόν όλοι αυτοί οι μεγαλόστομοι υπουργοί να ζημιώνεται το κράτος 180.000 ευρώ παρά να δώσει λύση στο πρόβλημα. Μπορεί να έκαναν το κορόιδο για τη ζημιά των 180.000 ευρώ ημερησίως αλλά για να είναι δίκαιοι και για να μην τους κατηγορούμε έβρισκαν πάντα τρόπο να τα παίρνουν πίσω τα χρήματα. Έβαζαν μια έκτακτη εισφορά και έλυναν το πρόβλημα.
Μπράβο στα πουλάκια μου. Μπράβο τους γιατί πάντα δείχνουν το ανάστημά τους όταν πρέπει. Εμείς θα σας θυμίσουμε τι είχε πει ο τότε υπουργός Μάκης Βορίδης. Μας υποσχέθηκε ότι σε 15 ημέρες θα λύσει το πρόβλημα. Θα σας θυμίσω τι είχε πει λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του ως υπουργός ο κ. Μάκης Βορίδης.
«Είναι έτοιμοι επτά σταθμοί. Μένει μόνον η προσθήκη του ηλεκτρομηχανολογικού μέρους, προκειμένου να λειτουργήσουν. Η συγκεκριμένη σύμβαση έχει περάσει από την ανώτατη σύνθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου και δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Η σύμβαση αυτή έχει περάσει από τη Βουλή, η οποία την έχει εγκρίνει. Υπάρχουν δύο εκθέσεις τεχνικών συμβούλων ιδιωτών, που λένε ότι η σύμβαση δεν μπορεί να καταγγελθεί, διότι δεν θα υπάρχει συμβατό πλέον υλικό με τους άλλους σταθμούς. Επίσης, επισημαίνεται ότι αν η σύμβαση καταγγελθεί θα χρειαστούν ακόμη πέντε χρόνια. Η μη λειτουργία των σταθμών κοστίζει στο Ελληνικό Δημόσιο 180.000 ευρώ ημερησίως δηλαδή 65 εκ. ευρώ τον χρόνο. Από την καθυστέρηση δεν εξυπηρετούνται 160.000 επιβάτες. Εάν τα έργα δεν ολοκληρωθούν ή δεν ξεκινήσουν εντός του επομένου τριμήνου θα απενταχθούν από το πρόγραμμα της Ε.Ε. και θα πρέπει να επιστρέψουμε 432 εκ.».
Πέρασαν δύο μήνες και ο κ. Βορίδης αποχώρησε. Τι έγινε με την υπογραφή?? Την απάντηση την ξέρετε. Τίποτα δεν έγινε. Έμπλεξαν στη γραφειοκρατία? Έμπλεξαν σε πιο σκληρά γρανάζια?
Το e mail μας είναι Pressroom@now24.gr. Ελπίζουμε να πάρουμε απάντηση.
 

Related posts