Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
27 Σεπ 2021
Auto-Moto

Ο Raikkonen με Pirelli και ένα pit stop σφράγισε τη νίκη του

Ο οδηγός της Lotus, Kimi Raikkonen, σημείωσε την πρώτη τη νίκη μετά την επιστροφή του στη F1 με την Pirelli: ήταν η 19η νίκη της καριέρας του. Ο Φιλανδός χρησιμοποίησε στρατηγική ενός pit stop, αλλάζοντας από μαλακές P Zero Yellow σε μεσαίες γόμες P Zero White, στον 31ο γύρο. Ο Raikkonen ξεκίνησε τέταρτος στο γκριντ αλλά μετά την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton (McLaren) στον 19ο γύρο πέρασε στην πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι το τέλος. Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο πιλότος της Ferrari Fernando Alonso – ο οποίος χρησιμοποίησε ίδια στρατηγική με του Raikkonen αλλά ήρθε στα pits τρεις γύρους νωρίτερα. Ο Ισπανός δημιούργησε συνθήκες ασφυκτικής πίεσης για τον οδηγό της Lotus μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας και τελικά μείωσε τη διαφορά από την κορυφή του πρωταθλήματος των οδηγών στους 10 βαθμούς.
Η πλειοψηφία των 24 οδηγών ξεκίνησε με μαλακή γόμα, με εξαίρεση τους Michael Schumacher (Mercedes), Bruno Senna (Williams) και Sebastian Vettel (Red Bull). Ο τελευταίος εκκίνησε τελευταίος μετά την ακύρωσή του από τις κατατακτήριες δοκιμές.
Ο πιλότος της Red Bull ακολούθησε διαφορετική στρατηγική, ξεκινώντας από το pit lane όταν οι υπόλοιποι οδηγοί βρίσκονταν κιόλας στη στροφή 1 και εντυπωσίασε τους πάντες τερματίζοντας τρίτος. Παρά τη ζημιά που υπέστη το άκρο της εμπρός πτέρυγας, ο Vettel είχε ήδη ανέβει στη 13η θέση μετά από 7 γύρους και ωφελήθηκε από την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας, καθώς μειώθηκαν οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων και άλλαξε τη στρατηγική ελαστικών. Οι Jean-Eric Vergne (Toro Rosso), Paul Di Resta (Force India) και Romain Grosjean (Lotus), ήταν οι μόνοι οδηγοί που άλλαξαν γόμες στην περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας. Οι Vergne και Di Resta έβαλαν μεσαίες γόμες, ενώ ο Grosjean άλλαξε σε μαλακές (έχοντας κάνει το πρώτο του pit stop στον πρώτο γύρο και αλλάζοντας σε μεσαίες μετά από ατύχημα στην εκκίνηση). Ο Vettel άλλαξε επίσης από μεσαίες σε μαλακές γόμες στο 13ο γύρο που ήρθε στα pits για αλλαγή ρύγχους και ενώ το αυτοκίνητο ασφαλείας παρέμενε στην πίστα. Στη συνέχεια, ο Vettel χρησιμοποίησε το πλεονέκτημα ταχύτητας της μαλακής γόμας – περίπου μισό δευτερόλεπτο / γύρο – για να ανέβει στη δεύτερη θέση και ήρθε στα pits για το τελευταίο σετ soft ελαστικών στον 37ο γύρο. Μπαίνοντας ξανά στην πίστα ήταν τέταρτος πριν εμφανιστεί και πάλι το αυτοκίνητο ασφαλείας για 3 γύρους επηρεάζοντας τις διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων.
Ο Alonso ήταν ο πρώτος από τους έξι πρώτους οδηγούς που έκανε προγραμματισμένη στάση στον 28ο γύρο, αλλάζοντας από μαλακές σε μεσαίες γόμες και ακολούθησαν οι Jenson Button με McLaren και Pastor Maldonado με Williams στον επόμενο γύρο. Ο τελευταίος που υιοθέτησε στρατηγική ενός pit stop ήταν ο άλλος οδηγός της Williams, Bruno Senna, ο οποίος άλλαξε από μεσαία σε μαλακά ελαστικά στον 32ο γύρο και τερμάτισε όγδοος.
Ο αγώνας ξεκίνησε με θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας γύρω του 30 βαθμούς Κελσίου, οι οποίες έπεσαν ελαφρώς κατά τη διάρκεια του αγώνα, ελαχιστοποιώντας τη φθορά των ελαστικών. Η ομαλή άσφαλτος του Αμπού Ντάμπι συνέβαλε επίσης στον περιορισμό της φθοράς καθώς οι ομάδες εκμεταλλεύτηκαν την τεχνογνωσία στα ελαστικά Pirelli που απέκτησαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Οι περισσότεροι οδηγοί τα κατάφεραν με στρατηγική ενός pit stop, ενώ ο Vettel πέτυχε τον υψηλότερο τερματισμό – 3η θέση – με δύο pit stop.

Related posts