Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
17 Σεπ 2021
Auto-Moto

Νεανικό και νευρικό το Citroen C3

 

Πολλές φορές οδηγούμε ένα αυτοκίνητο που το είχαμε οδηγήσει για λίγο όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε και διαπιστώνουμε ότι μας αρέσει περισσότερο από όσο υπολογίζαμε. Για να μην μπερδεύεστε όταν παρουσιάζεται ένα καινούργιο αυτοκίνητο το οδηγούμε για μερικές ημέρες και σε ένα δικό μας «ντεφτέρι» βάζουμε μια βαθμολογία. Σημειώνουμε κάποια πράγματα για να μπορούμε να βλέπουμε τις διαφορές  όταν στο αυτοκίνητο γίνεται μετά από κάποια χρόνια ένα face lift.
Όταν πρωτοπαρουσιάσθηκε το Citroen C3 είχαμε  πει :
“ Η κομψότητα είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των γαλλικών αυτοκινήτων. Ως γαλλικό αυτοκίνητο το νέο C3 δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει αυτή την παράμετρο»
Το  C3 είναι λοιπόν θα λέγαμε σήμερα ότι είναι ακόμη και τώρα  ένα  καινούργιο αυτοκίνητο, πολύ μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του και σαν σιλουέτα προβάλλει πολλές καινοτομίες.
 
Εξωτερικές διαστάσεις.
 
Το μήκος σε σχέση με την προηγούμενη σειρά έχει αυξηθεί κατά 9 εκ. το πλάτος κατά 6 εκ  και το ύψος κατά 1 εκ. Σημειώστε ότι  το μήκος του νέου C3 είναι 3 μέτρα και 94 εκ,το πλάτος 1 μέτρο και 72 εκ   και
το ύψος 1 μέτρο και 52 εκ.Το πόρτ –μπαγκάζ προσφέρει 300 λίτρα φόρτωσης.
 
Από σχεδιαστικής άποψης κινείται  σε μοντέρνους ρυθμούς με τις καμπύλες να έχουν κυρίαρχο ρόλο στην όλη αισθητική.
Προβολείς, μάσκα, καπό κινητήρα, εξωτερικοί καθρέπτες προφυλακτήρες και φώτα πίσω συνθέτουν μέρος της σχεδιαστικής ταυτότητας του νέου C3 .
Μια από τις καινοτομίες είναι η οροφή και το παρμπριζ που φέρνει τη φύση πιο κοντά σε οδηγό και επιβάτες. Με μια κίνηση αλλάζεις διάθεση και περιβάλλον.Αυτή η νέα πρωτοποριακή σχεδίαση του μπροστινού παρ μπριζ που η Citroen την ονομάζει «Ζενίθ»,  προσφέρει εκπληκτική θέα προς τον γλυκό –δικό μας- ουρανό.
 
Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι μοντέρνα και ευχάριστη στο μάτι. Ο πίνακας οργάνων με τα τρία στοιχεία,το τιμόνι με ίσιο το κάτω μέρος καθώς και η κεντρική κονσόλα συνθέτουν μέρος του εσωτερικού πάζλ.
 
Η ποιότητα και η επιλογή των υλικών είναι σαφώς αναβαθμισμένη, που σε συνδυασμό με τη σχεδίαση φανερώνουν τα θετικά βήματα που έχουν γίνει.  Και επειδή βρισκόμαστε στο εσωτερικό του C3 ο εξοπλισμός περιλαμβάνει όλα εκείνα που μας κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη και ασφαλή χωρίς όμως υπερβολές ως προς την επιλογή.
Ακόμη και οι πιο απαιτητικοί θα μείνουν ευχαριστημένοι. Το C3 έχει ράδιοCD,κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα,
ηλεκτρικούς καθρέπτες, αερόσακους, όργανο για πληροφορίες ταξιδιού,
κινητή τηλεφωνία, προβολείς ομίχλης   και ζάντες αλουμινίου.
 
Κινητηρας
 
Ο κινητήρας που κινεί το C3 είναι 1.400 κ.εκ. απόδοσης 95 ίππων.
Συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο με την κίνηση να μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Οι βελτιώσεις που έχουν γίνει στις αναρτήσεις , έχουν αλλάξει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου.
Είναι κατά πολύ καλύτερο στο δρόμο από το C3 της προηγούμενης γενιάς,   με πολύ βελτιωμένο το τιμόνι και γενικά το σύστημα διεύθυνσης. Τα υφασμάτινα καθίσματα είναι άνετα , με τον οδηγό ασχέτου ύψους να βρίσκει τις ρυθμίσεις που του ταιριάζουν.
 
Επιδόσεις.
 
Η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 184 χλμ/ωρα .Χρειάζεται 10,6 δευτερόλεπτα από μηδέν εως 100 και η κατανάλωση είναι σχετικά μικρή.Σε μικτό κύκλο 100 χλμ χρειάζεται   5,8 λίτρα με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 134 γρμ.
 

Related posts