Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
29 Νοέ 2021
Auto-Moto

Μόνο για εκκεντρικούς με φαντασία και στυλ

Του Πέρη Χαλάτση  ( phalatsis@now24.gr)

 

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mini μας ξαφνιάζει με τις παρουσιάσεις των μοντέλων που βγάζει στην αγορά. Το Mini από μόνο του μας παραπέμπει σε κάτι άλλο. Θυμηθείτε το Countryman το πρώτο 4θυρο που σε κάποιους συντηρητικούς οπαδούς της ιστορίας των mini cooper δεν πολυάρεσε ενώ κάποιοι άλλοι όταν το πρωτοείδαν ενθουσιάστηκαν. Δεν ήταν μόνο η αλλαγή στο σχεδιασμό αλλά ήταν και η επανάσταση αφού ήταν και  το  πρώτο 4Χ4 στην ιστορία της φίρμας. Είδαμε το mini cabrio με την υφασμάτινη αναδιπλωμένη οροφή και τις τέσσερις θέσεις και τώρα τη σκυτάλη πήρε η έκδοση coupe.

Παλιότερα τα mini που κυκλοφορούσαν ήταν όλα ίδια. Δύσκολα η εταιρία έκανε αλλαγές. Τώρα η μία αλλαγή διαδέχεται την άλλη. Ας δούμε όμως ένα μοντέλο για εκκεντρικούς οδηγούς. Για οδηγούς που έχουν φαντασία και στυλ. Είναι το Mini cooper S στην κατηγορία της σειράς  coupe. Η σχεδίαση του είναι αμφιλεγόμενη και πολλές φορές σε βάζει σε υποψίες για την αντίληψη του σχεδιαστή. Πριν ξεκινήσουμε να πούμε ότι η τιμή «τσούζει» αφού χωρίς το κίνητρο της απόσυρσης ξεκινάει από τα 27.650 €

Είναι ακριβό αυτοκίνητο όπως και αν το κάνουμε. Και  εδώ δεν ξέρω ποια λογική να ακολουθήσω. Αυτή που λέει «ότι πληρώνεις παίρνεις» η αυτή πού λέει ότι «τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους».

Βολευτήκαμε εύκολα στο Mini cooper S ( μην σας τρομάζει η λέξη Mini) και ξεκινήσαμε τις γρήγορες βόλτες. Κάτω από το καπό του Cooper S υπάρχει ένας δυνατός  1.600 κ.εκ. turbo κινητήρας που αποδίδει 184 ίππους. Εξωτερικά διακρίνεις εύκολα το Mini Cooper S Coupe από το καπό του κινητήρα που  στο κέντρο έχει έναν μεγάλο αεραγωγό, σε διχρωμία αμαξώματος. Εκτός από τις διπλές διακοσμητικές λωρίδες που διασχίζουν το κέντρο του αμαξώματος υπάρχουν  δύο εξατμίσεις και δίχρωμες ζάντες αλουμινίου.

 

 

 

Στο θέμα των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 230 χλμ/ώρα ενώ  ο χρόνος της επιτάχυνσης που δίνει η εταιρία με βάση τις εργοστασιακές μετρήσεις είναι 6.9 δευτερόλεπτα από  0-100 . Σημειώστε ακόμη ότι η μικτή κατανάλωση είναι   5,8 λίτραμε τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 136 γρμ/χλμ.

Στα θετικά του αυτοκίνητου θα πρέπει να βάλουμε και το πολύ καλό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και το πολύ καλό στήσιμο του cooper S που στρίβεις και το έχεις πάντα κολλημένο στο δρόμο. Δεν ξαφνιάζεσαι ακόμη και όταν καταλάβεις ότι έχεις μπει με περισσότερα χιλιόμετρα στη στροφή.

Εκεί το Mini coupe δείχνει τη διαφορά. Το Cooper S στην υπερτροδοτούμενη έκδοση δείχνει το μεγαλείο του. Για βάλτε κάτω τα 184 άλογα και οδηγείστε τα με όποιον τρόπο θέλετε. Με το γκάζι μπορείς να παίξεις και να αποφύγεις η να προκαλέσεις την υποστροφή. Είναι ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις την υποστροφή.

Αν ανεβάζετε ταχύτητα και παρατηρείτε το μικρό σας καθρεφτάκι τι ακριβώς συμβαίνει πίσω σας θα παρατηρήσετε μετά από τα 80 χιλιόμετρα ότι αρχίζει η ανύψωση της ουράς. Είναι ένα άλλο ενδιαφέρον σημείο του mini coupe στην έκδοση cooper S. Και αυτός ο σχεδιασμός της ουράς είναι αυτό που εξωτερικά τουλάχιστον δελιχνει τη διαφορά αμέσως από τις άλλες τρίθυρες εκδόσεις. Βέβαια ο οδηγός μπορεί να  ανεβάσει η να κατεβάσει την αεροτομή με ένα διακόπτη που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Στο δρόμο το Coupe Μini δεν διαφέρει από οδική συμπεριφορά σε σχέση με το «κλασσικό» Mini. ‘Ίσως  οι αναρτήσεις να είναι κάπως πιο σφιχτές. Αλλά προσωπικά προτιμώ τις σφιχτές αναρτήσεις αφού έχουμε καλύτερα κρατήματα. Στο Cooper S όμως έχουμε αρκετούς κραδασμούς πού όμως δεν φταίει κατασκευαστικά το αυτοκίνητο αλλά οι καλοί μας δρόμοι. Οι κατασκευαστές των δρόμων φροντίζουν να αφαιρούν κάποια υλικά έτσι ώστε να γεμίζουμε τρύπες στους δρόμους και να φαίνονται πιο εύκολα οι κραδασμοί στα αυτοκίνητα. Αυτό βέβαια μην νομίζετε ότι γίνεται επειδή κάποιοι κλέβουν το δημόσιο. Αυτό γίνεται γιατί έτσι βοηθάνε το εμπόριο. Σπάνε πιο γρήγορα οι αναρτήσεις η το σύστημα διεύθυνσης  η σπάνε οι ζάντες η κλατάρουν τα λάστιχα και έτσι οι κατασκευαστές των δρόμων δίνουν  δουλειά τα συνεργεία. Ντροπή !

Στο εσωτερικό του Cooper S  να σας πω πού πέφτουν τα μάτια. Μα που αλλού από το τεράστιο στροφόμετρο. Άλλο ένα χαρακτηριστικό του mini cooper S είναι οι διακόπτες  στην κεντρική κονσόλα. Υπάρχει ακόμη ράδιοCD, κλιματισμός, ενώ πίσω από τον επιλογέα βρίσκεται ένας χρωμιωμένος περιστρεφόμενος διακόπτης, που είναι για το σύστημα πλοήγησης, την κινητή τηλεφωνία και τις διάφορες πληροφορίες που εμφανίζονται στο μεγάλο κεντρικό ταμπλό.

Ο χώρος εσωτερικά δεν είναι μικρός για τους μπροστινούς επιβάτες. Δείτε τις διαστάσεις και βγάλτε τα συμπεράσματά σας συγκρίνοντας φυσικά και τις διαστάσεις του απλού mini. Για το Mini Coupe οι διαστάσεις είναι 3.734 Χ 1.683 Χ 1.384 ενώ για το Mini Classic είναι 3.729 Χ 1.683 Χ 1.384.Tο πλάτος είναι ίδιο με την classic έκδοση. Ο χώρος αποσκευών είναι 280 λίτρα . Ο χώρος αυτός αυξάνεται αν δεν υπάρχουν τρίτοι στο «S». Και για να πούμε την αλήθεια στο αυτοκίνητο αυτό τρίτοι δεν χωράνε. Για να είναι πιο όμορφα και πιο ρομαντικά τα ταξίδια των δύο επιβατών.

Related posts