Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
31 Ιούλ 2021
Auto-Moto

Η ετικέτα αλλάζει ριζικά την αγορά ελαστικών

 Tα νέα ελαστικά αυτοκινήτων από τον Νοέμβριο  και μετά θα έχουν υποχρεωτικά   μια ειδική ετικέτα και θα παρέχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται  ο καταναλωτής. Πρόσφατα η Goodyear – που στην Ευρώπη  έχει συνυπογράψει τον ευρωπαϊκό χάρτη για την οδική ασφάλεια (ERSC)- παρουσίασε το ριζοσπαστικό αυτό σχέδιο με την ετικέτα που θα αλλάξει ριζικά το χάρτη στις πωλήσεις ελαστικών.Ήδη έχει αρχίσει η επεξεργασία του νέου προγράμματος προκειμένου να αξιολογηθούν σωστά – το αποκάλυψε ο κ. Νίκος Σπανός, γενικός διευθυντής της Goodyear Dunlop στην Ελλάδα- περισσότερα από 10.000 διαφορετικοί τύποι  και διαστάσεις ελαστικών για επιβατικά αυτοκίνητα και φορτηγά αυτοκίνητα. Και όλα αυτά θα γίνουν  σύμφωνα με τη νέα μεθοδολογία δοκιμών της ΕΕ.1
Σύμφωνα με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία, από το Νοέμβριο του 2012, οι καταναλωτές θα μπορούν να μαθαίνουν  στα  καταστήματα που θα απευθύνονται για  τη νέα τυποποιημένη ετικέτα ελαστικών.Η ετικέτα αυτή είναι χρήσιμη – και έπρεπε αυτό να έχει καθιερωθεί αρκετά χρόνια πριν- γιατί θα  παρέχει πληροφορίες για τρία βασικά χαρακτηριστικά απόδοσης των ελαστικών.
1.Για την οικονομία καυσίμου. Πολύ βασικό στοιχείο σήμερα για κάθε ιδιοκτήτη αυτοκινήτου.
2.Για  το κράτημα του αυτοκινήτου  στο βρεγμένο δρόμο
3. Για τον εξωτερικό θόρυβο κύλισης.
Μετά το τέλος Οκτωβρίου η αρχές Νοεμβρίου για να είμαστε πιο ακριβείς, όλα τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων, ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και φορτηγών, παραγωγής από τον Ιούλιο του 2012, θα πρέπει να πωλούνται με αυτές τις πληροφορίες απόδοσης, και όλα τα ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων θα φέρουν αυτοκόλλητο.Ένα είναι σίγουρο. Ότι με την ετικέτα αυτή θα αυξηθεί το ενδιαφέρον για την αγορά ελαστικών. Ταυτόχρονα οι εταιρίες θα επικεντρωθούν περισσότερο στα χαρακτηριστικά απόδοσης κατά την προμήθεια ελαστικών.Σε ειδική αναφορά για το νέο πρόγραμμα, ο Arthur de Bok, Πρόεδρος της Goodyear Dunlop EMEA,είπε :“Η νέα ευρωπαϊκή ετικέτα ελαστικών θα αλλάξει τον τρόπο που πωλούνται τα ελαστικά και ακόμα τον τρόπο προμήθειάς τους. Θα εφιστήσει την προσοχή στο σημαντικό ρόλο που παίζουν τα ελαστικά στην οδική ασφάλεια και στο ποιοτικό όφελος που προσφέρουν οι ανώτερης κατηγορίας μάρκες. Ενημερώνουμε τους εμπορικούς συνεργάτες μας και τους εξηγούμε πως η ετικέτα ελαστικών μπορεί να τους βοηθήσει να κατευθύνουν τους καταναλωτές προς ασφαλέστερα και φιλικότερα για το περιβάλλον ελαστικά. Οι κατασκευαστές ελαστικών ποιότητας όπως η Goodyear Dunlop επωφελούνται από τη νέα ετικέτα ελαστικών, επειδή παρέχει πρόσβαση σε αντικειμενικές και συγκρίσιμες πληροφορίες για τις επιδόσεις.”
Κάθε τύπος και διάσταση ελαστικού θα πρέπει να αξιολογηθεί και θα υποβληθεί σε δοκιμές και εσωτερική πιστοποίηση από τον κατασκευαστή ελαστικών. Στη Goodyear Dunlop, πάνω από 270 οδηγοί δοκιμαστές, μηχανικοί δοκιμών και τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για τη συγκέντρωση πληροφοριών για πάνω από 10.000 διαφορετικούς τύπους και μεγέθη ελαστικών επιβατικών αυτοκινήτων και φορτηγών, σύμφωνα με την εγκεκριμένη από την ΕΕ μεθοδολογία δοκιμών.
Τα τρία κριτήρια δοκιμών για την ετικέτα ελαστικών είναι ήδη μέρος των 50 κριτηρίων απόδοσης τα οποία αξιολογούμε στα πλαίσια του εκτενούς προγράμματος δοκιμών για κάθε νέο προϊόν. Κατά συνέπεια, η επικείμενη ετικέτα ελαστικών δεν προσθέτει νέα κριτήρια δοκιμών αλλά επιβάλλει πρόσθετη πιστοποίηση και κατάταξη, σύμφωνα με τις ειδικότερες μεθόδους δοκιμών που ισχύουν για ολόκληρη την ΕΕ,” είπε ο Emmanuel Robinet, επικεφαλής του Τμήματος Αξιολόγησης Ελαστικών της Goodyear Dunlop.
Η εταιρία προγραμματίζει μία σειρά εκπαιδευτικών  σεμιναρίων και εκδηλώσεων όπως τα Road Safety Days με τελικό στόχο το να εξασφαλιστεί η παροχή στον τελικό καταναλωτή έγκυρων και αξιόπιστων πληροφοριών για τα οφέλη και τις προκλήσεις της νέας ευρωπαϊκής ετικέτας ελαστικών. Αυτό δήλωσε ο Jens Völmicke, διευθυντής Εταιρικής Επικοινωνίας Goodyear Dunlop EMEA.Καλό όμως θα ήταν να οργάνωνε και ελληνική εταιρία έναν κύκλο δοκιμών και στην Ελλάδα έτσι ώστε να έχουμε και εμείς δικά μας στοιχεία.
Ο Jean-Pierre Jeusette, Γενικός Διευθυντής του Κέντρου Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο, εξηγεί: “Ένας μεγάλος κατασκευαστής ελαστικών όπως Goodyear Dunlop η οποία το 2010 είχε πωλήσεις άνω των 70 εκατομμυρίων ελαστικών σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική, πρέπει να φροντίσει για την πιστοποίηση χιλιάδων τύπων και διαστάσεων ελαστικών, και για την φυσική επικόλληση εκατομμυρίων ετικετών. Έχουμε την πεποίθηση ότι όλες οι αναγκαίες διαδικασίες θα έχουν υλοποιηθεί εγκαίρως για την έναρξη της εφαρμογής της ετικέτας»
 
 
 
 

Related posts