Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
05 Οκτ 2022
Auto-Moto

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του Ράλλυ Ακρόπολις

Μπήκαμε λοιπόν στην τελική ευθεία του δικού μας μεγάλου αγώνα .Το ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που λατρεύεται από τους φίλους του σπορ, ένας αγώνας που είτε το θέλουμε είτε όχι στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω μας και οι εικόνες κάνουν το γύρο όλου του κόσμου . Έστω και αν δεν είναι WRC αλλά SWRC.

Φέτος η εκκίνηση θα δοθεί –μετά από αρκετές απουσίες- κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολης . Τουλάχιστον και αυτό κάτι είναι .Όλες οι κάμερες θα είναι εκεί .Κάμερες από όλο τον κόσμο .Και η εκκίνηση όπως και ο τερματισμός συνηθίζεται να έχουν το δικό τους τηλεοπτικό χρόνο.

Δεν μπορώ να σας πω ότι αυτοί οι αγώνες που μετρούν στο παγκόσμιο πρωτάθλημα έχουν σχέση με αυτούς που γίνονταν πριν από χρόνια .Τότε έβλεπες 100 και πλέον συμμετοχές .Σήμερα με τα βίας έφτασαν τις 42 .Κρίμα για έναν τόσο μεγάλο αγώνα .Όμως βλέπετε η οικονομική κρίση έχει αποτρέψει τους Έλληνες να μπουν σε περιπέτειες . Γιατί για να τρέξεις έναν τόσο δύσκολο αγώνα πρέπει να έχεις γερό μπατζετ.

Τέλος πάντων σήμερα το πρωί έγιναν οι δοκιμές έξω από το χωριό Εξαμίλια . Αρκετή ζέστη ,αρκετή σκόνη και λίγος κόσμος .Για να δούμε τι θα γίνει μεθαύριο .Θα γεμίσουν οι ειδικές διαδρομές από θεατές; Για να ενημερώσουμε όσους δεν ξέρουν ,παλιότερα είχαμε 60-70 ελληνικές συμμετοχές . Φέτος μόλις 8 ελληνικά πληρώματα θα δώσουν το παρόν τους . Ακόμη υπήρχαν περιπτώσεις που ακυρώνονταν οι ειδικές διαδρομές γιατί είχε παρά πολύ κόσμο και υπήρχε φόβος ατυχήματος .Οι αγωνοδίκες μετέτρεπαν την ειδική διαδρομή ως απλή και τα αυτοκίνητα περνούν με ρυθμό βόλτας .Για να δούμε φέτος θα έχουν κόσμο τα βουνά ; Ή η οικονομική κρίση θα απαγορεύσει στους θεατές να κάψουν βενζίνη και να μείνουν στα σπίτια τους.

Θα δούμε…..

Μετά τη σημερινή δοκιμή που έγινε στα Εξαμίλια οι αγωνιζόμενοι μετέφεραν τις δικές τους εντυπώσεις .

Διαβάστε λοιπόν τι είπαν :

 

PROKOP Martin – TOMANEK FORD Fiesta S2000

«Την προηγούμενη εβδομάδα πραγματοποιήσαμε κάποιες δοκιμές σε μία ειδική παρόμοια με αυτές του αγώνα, και για αυτό σήμερα απλά δοκιμάσαμε κάποια μικρά πράγματα. Ο αγώνας είναι δύσκολος για τα αυτοκίνητα, αφού τόσο οι θερμοκρασίες όσο και οι δρόμοι αναμένεται να μας ταλαιπωρήσουν. Θα προσπαθήσουμε να φυλάξουμε το Fiesta, οπότε δε θα πιέσουμε όπως σε άλλους αγώνες. Έχουμε εμπειρία από αυτόν τον αγώνα και ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε».

TANAK Ott – SIKK Kuldar FORD Fiesta S2000

«Το αυτοκίνητό μας είναι ήδη στην Ελλάδα, αλλά δε θα το οδηγήσουμε σήμερα. Θα βρεθούμε στο τιμόνι του για πρώτη φορά στο shakedown. Εμείς θα κινηθούμε όσο πιο γρήγορα μπορούμε και θα δούμε τι θα κάνουν οι υπόλοιποι». Βρισκόταν στο χώρο ως μηχανικός του Frigyes Turan.

KRUUDA Karl – JARVEOJA Martin SKODA Fabia S2000

«Στόχος μας είναι να φυλάξουμε το αυτοκίνητο και να φτάσουμε στον τερματισμό, αφού οι δρόμοι είναι αρκετά σκληροί. Οι ειδικές είναι πολύ διαφορετικές σε σχέση με Πορτογαλία και Σαρδηνία, και γι’ αυτό θέλουμε σήμερα να ρυθμίσουμε την ανάρτηση γι’ αυτές τις ειδικές».

HANNINEN Juho Ville Matias – MARKKULA Mikko Antero SKODA Fabia S2000

«Δοκιμάζουμε κάποιες ρυθμίσεις σε ανάρτηση και διαφορικό. Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, αλλά είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε και πάλι εδώ. Μου είχε λείψει η Ελλάδα».

SOUSA Bernardo – COSTA Antonio FORD Fiesta S2000

«Δοκιμάζουμε γενικότερα το αυτοκίνητο, αλλά εστιάζουμε κυρίως στην ανάρτηση. Ίσως στο τέλος να ελέγξουμε και το κιβώτιο. Το Ακρόπολις είναι ένας από τους σκληρότερους αγώνες για οδηγούς και αυτοκίνητα. Πρέπει να είμαστε έξυπνοι, αφού εκτός από το να κινηθούμε γρήγορα πρέπει ταυτόχρονα να φυλάξουμε και το αυτοκίνητο».

GASSNER Jr Hermann – WUSTENHAGEN Katharina SKODA Fabia S2000

«Είχαμε κάποιες ιδέες για το set up του αυτοκινήτου, τις οποίες και δοκιμάσαμε. Σίγουρα, αυτό που θέλαμε ήταν να αποκτήσουμε και πάλι αυτοπεποίθηση στο τιμόνι του αυτοκινήτου. Γενικότερα, θα κάνουμε κάποιες αλλαγές. Όλοι μου έχουν πει ότι είναι πολύ σκληρός αγώνας, και ειδικότερα η πρώτη ημέρα που έχει μόνο ένα remote service. Όμως, ένας τόσο σκληρός αγώνας θα μας βοηθήσει πολύ σε επίπεδο εμπειρίας».

AL-ATTIYAH Nasser – BERNACCHINI Giovanni FORD Fiesta S2000

«Ήταν ένα φυσιολογικό τεστ για εμάς, όπου και βρήκαμε ένα καλό set up για το αυτοκίνητο. Έχουμε μεγάλη εμπειρία από τον αγώνα, ο οποίος είναι πολύ σκληρός και είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ».

BRYNILDSEN Eyvind – MENKERUD Cato SKODA Fabia S2000

«Θέλουμε να κάνουμε τις τελευταίες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο για αυτού του είδους τις συνθήκες, ενώ επίσης χρειαζόμαστε και κάποια χιλιόμετρα, έτσι ώστε να προσαρμοστούμε και να μπούμε σε ψυχολογία αγώνα πριν την έναρξή του. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε το μέγιστο αριθμό βαθμών και για αυτό θα επιτεθούμε από την αρχή. Είναι ένας καλός αγώνας, με υψηλές θερμοκρασίες, και μου αρέσει. Από άποψη θερμοκρασιών είναι αντίστοιχος με την Ιορδανία και τη Σαρδηνία, αλλά λίγο πιο σκληρός».

TURAN Frigyes – Zsiros Gabor FORD Fiesta S2000

«Αυτή είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι στην Ελλάδα και για αυτό δεν έχω μεγάλη εμπειρία από τον αγώνα. Αύριο θα δούμε πόσο σκληρές είναι οι ειδικές διαδρομές. Είναι ένας από τους δυσκολότερους αγώνες για οδηγούς και αυτοκίνητα. Στόχος μας είναι να μείνουμε μακριά από προβλήματα, διότι στους δύο πρώτους αγώνες της χρονιάς ήμασταν άτυχοι. Αν δεν έχουμε προβλήματα, θα είναι μια καλή ευκαιρία να πάρουμε αρκετούς βαθμούς. Αν όλα πάνε καλά, πιστεύω ότι θα είναι ένας καλός αγώνας για εμάς, αφού έχουμε και ανταγωνιστικό αυτοκίνητο».

Ο αγώνας ξεκινά στις 16 Ιουνίου και τελειώνει στις 19 Ιουνιου . Μέχρι τότε όμως θα έχουμε να σας πούμε αρκετά

 

 

 

Related posts