Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
25 Μαΐ 2020
Auto-Moto

Η έφοδος της V.W στα μικρά

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Την 1η Φεβρουαρίου διάλεξε η  V.W για να μας πει καλό μήνα αλλά και για να μας παρουσιάσει το νέο της μικρό  αυτοκίνητο της κατηγορίας μίνι.

Λέγεται UP και σίγουρα απευθύνεται στις νέες απαιτήσεις της ελληνικής αγοράς.

Μιας αγοράς που έκανε αναγκαστικά στροφή προς τα μικρά αυτοκίνητα που καίνε και λιγότερο αλλά και έχουν χαμηλότερη φορολογία.

 

Η V.W με το νέο της μικρό αυτοκίνητο προσπαθεί να διεισδύσει στο κομμάτι  της αγοράς στην  Α κατηγορία. Το UP εκφράζει μία νέα σχεδιαστική πρόταση με μοντέρνα τεχνολογία , νέους κινητήρες, νέα συστήματα μετάδοσης αλλά και προηγμένα συστήματα πολυμέσων (multimedia) .

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε πριν από λίγες ώρες και δεν το έχουμε οδηγήσει για να σας πούμε τις εντυπώσεις μας. Μπορούμε όμως να σας μεταφέρουμε ότι μάθαμε από τη στατική παρουσίαση που έγινε από τον εμπορικό διευθυντή κ. Διονύση Μπατιστάτο  και τον marketing Manager κ. Θανάση Κονιστή. Το UP είπαμε είναι μικρό αυτοκίνητο. Θά λέγαμε αυτοκίνητο πόλης. Το μήκος του είναι  3,54 m, το ύψος 1,48 m και το πλάτος 1,64 m. Θεωρείται με δύο λόγια σαν ένα από τα μικρότερα τετραθέσια αυτοκίνητα. Στην πλήρη αξιοποίηση του διαθέσιμου εσωτερικού χώρου βοηθούν οι κοντοί πρόβολοι σε συνδυασμό με το μακρύ μεταξόνιο μήκους 2,42 m.

 

Με Cd 0.32, το νέο up πετυχαίνει εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση στην κατηγορία του που μεταφράζεται σε λιγότερο θόρυβο από τον αέρα και μικρότερη κατανάλωση. Άλλωστε οι Γερμανοί όταν ξεκινούν να σχεδιάζουν ένα αυτοκίνητο το πρώτο πράγμα που σκέφτονται εκτός από την ασφάλεια είναι η αεροδυναμική του. Κάθε νέο  project ακόμη όταν βρίσκεται και όταν βρίσκεται στα σκαριά περνάει από μια διαδικασία προσομοίωσης, γνωστής ως CFD (Computational Fluid Dynamics – Υπολογιστική Ρευστοδυναμική).

 

Ένα ακόμη στοιχείο που ανεβάζει τον πήχη στο αυτοκίνητο αυτό είναι ότι ενώ θεωρείται το μικρότερο αυτοκίνητο της Volkswagen είναι και το ασφαλέστερο της κατηγορίας. Άλλωστε βαθμολογήθηκε  με πέντε αστέρια στα test τουEuro NCAP. Επιπλέον, η λειτουργία City Emergency Braking του up! κέρδισε το 2012 Advanced Award. Το βραβείο αυτό, που δόθηκε για πρώτη φορά το 2010 και πάλι από τον ανεξάρτητο Ευρωπαϊκό οργανισμό Euro NCAP.

 

Νέα γενιά κινητήρων

 

Αποδοτικοί βενζινοκινητήρες 1.0 L. Ντεμπούτο στο up! κάνει μία νέα γενιά τρικύλινδρων βενζινοκινητήρων (EA211). Αποδίδουν 44 kW / 60 PS and 55 kW / 75 PS, πληρούν τις προδιαγραφές Euro 5 και κινούν τους εμπρός τροχούς. Κατανάλωση μικτού κύκλου 4,.5 l / 100 km (60 PS) και 4,7 l / 100 km (75 PS). Αυτοί οι βενζινοκινητήρες μπορούν να παραγγελθούν είτε με στάνταρ 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με ένα προαιρετικό 5-τάχυτο αυτόματο, επίσης νέο.

 

Κινητήρας φυσικού αερίου με 79 g CO2 / km. Θα διατεθεί στα τέλη του 2012 ένας κινητήρας φυσικού αερίου με 50 kW / 68 PS και την ίδια βασική τεχνολογία. Η κατανάλωση μικτού κύκλου 2,9 kg / 100 km (φυσ. αέριο) αντιστοιχεί σε 79 g CO2 / km. Το up! EcoFuel θα λανσαριστεί στην αγορά με το πακέτο BlueMotion Technology.

Όμορφα πράγματα για τους ευρωπαίους. Για εμάς ακόμη αυτή η έκδοση μάλλον δεν θα υπάρχει αφού ανεφοδιασμό για φυσικό αέριο έχουμε μόνο σε ένα πρατήριο σ ολόκληρη την Ελλάδα.

 

Κινητήρες για το νέο UP

 

1.0 MPI με 44 kW / 60 PS.

Από κυβισμό 999 cm3, αυτή η μονάδα κινητήρα αποδίδει 44 kW / 60 PS στις 5.500 rpm. Η μέγιστη ροπή των 95 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 3.000 και 5.000 rpm. Το 90% της μέγιστης ροπής επιτυγχάνεται μεταξύ 2.000 και 6.000 rpm. Αυτό μεταφράζεται σε καλή ελαστικότητα σε όλες σχεδόν τις στροφές του κινητήρα. Στη βασική έκδοση με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, επιτυγχάνεται κατανάλωση μικτού κύκλου 4,5 l / 100 km, που αντιστοιχεί με 105 g / km CO2. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου 35 L του up!, αυτό μεταφράζεται σε θεωρητική αυτονομία 778 km. Το up! με 60 PS και μηχανικό κιβώτιο επιταχύνει στα 100 km / h σε 14,4 δεύτερα, ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 160 km / h.

                                                                                   

1.0 MPI με 55 kW / 75 PS.

Η ισχυρότερη έκδοση του κινητήρα 1.0L έχει τον ίδιο κυβισμό και ίδια διάμετρο (74.5 mm) και διαδρομή (76.4 mm). Η πρόσθετη ισχύς επιτυγχάνεται με διαφορετική χαρτογράφηση του εγκεφάλου του κινητήρα – μέγιστη ισχύ 55 kW / 75 PS στις 6.200 rpm. Η μέγιστη ροπή των 95 Nm είναι ίδια. Με μηχανικό κιβώτιο, ο κινητήρας 75 PS έχει κατανάλωση μικτού κύκλου 4,7 l / 100 km (αντίστοιχη με 108 g / km CO2). Το “μεγάλο” up! με μηχανικό κιβώτιο έχει τελική ταχύτητα 171 km / h και επιτάχυνση από στάση στα 100 km / h σε 13,2 δεύτερα.

 

 

1.0 EcoFuel με 50 kW / 68 PS.

Το σήμα EcoFuel της Volkswagen αποτελεί σύμβολο καθαρής και αποδοτικής οδήγησης, με καύσιμο φυσικού αερίου. Μέχρι τώρα, οι κινητήρες EcoFuel χρησιμοποιούνταν αποκλειστικά στα Touran και Passat. Τώρα, για πρώτη φορά η Volkswagen θα λανσάρει μία έκδοση EcoFuel σε πολύ μικρό μοντέλο – στο νέο up! Και εδώ, η Volkswagen χρησιμοποιεί το νέο τρικύλινδρο κινητήρα 1.0 λίτρου, ο οποίος σ’ αυτή την περίπτωση αποδίδει 50 kW / 68 PS. Η κατανάλωση μικτού κύκλου του κινητήρα Eco-Fuel σε συνδυασμό με το πακέτο BlueMotion Technology  (που περιλαμβάνει σύστημα Start/Stop  και φόρτιση μπαταρίας μέσω αναγεννητικής πέδησης) είναι 2,9 kg / 100 km CNG (Compressed Natural Gas). Αυτή η κατανάλωση καυσίμου αντιστοιχεί σε εκπομπές καυσαερίων 79 g CO2 / km. Το κόστος καυσίμου ανά 100 km είναι κάτω από 3,2 ευρώ (με βάση την τιμή καυσίμου στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2012)! Είναι σχεδόν απίθανο να βρεθεί οικονομικότερο αυτοκίνητο σήμερα.

Στα  θετικά σημεία του αυτοκινήτου θα πρέπει να υπολογίσουμε και τον αισθητήρα Early Crash που  αντιδρά πριν τη σύγκρουση.Για την προστασία των επιβατών του up!, η δομή του αμαξώματος αποτελείται από ατσάλια υψηλής και πολύ υψηλής αντοχής στα τμήματα που δέχονται πολύ υψηλά φορτία. Πρόσθετες ενισχύσεις, στο πάνω μέρος των θυρών, για παράδειγμα, αυξάνουν την παθητική ασφάλεια – κυρίως σε περιπτώσεις σοβαρών ατυχημάτων. Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ένας Αισθητήρας Early Crash – που είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός προφυλακτήρα – ενεργοποιεί έγκαιρα τα συστήματα συγκράτησης πριν από την πραγματική σύγκρουση. Ακόμη πολύ καλό δείχνει να είναι και το City Emergency Braking.Μία τεχνολογία ασφαλείας  – είναι η προαιρετική λειτουργία City Emergency Braking που ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες κάτω των 30 km / h. Χρησιμοποιεί έναν αισθητήρα λέιζερ (ενσωματωμένο στο πάνω τμήμα του παρμπρίζ) για τη σάρωση μιας περιοχής 10 μέτρων μπροστά από το up! και την ανίχνευση κινδύνου επικείμενης σύγκρουσης. Εάν μία σύγκρουση με κινούμενο ή στατικό αντικείμενο φαίνεται πιθανή και ο οδηγός δεν αντιδρά, τότε το σύστημα πέδησης προετοιμάζεται και σε δεύτερο στάδιο, η υδραυλική υποβοήθηση πέδησης περνά σε πιο ευαίσθητο πρόγραμμα. Ανάλογα με τις συνθήκες, το City Emergency Braking μπορεί να ενεργοποιήσει, σε τρίτο στάδιο, ένα αυτόματο ισχυρό φρενάρισμα, ή εναλλακτικά να υποστηρίξει τον οδηγό με πλήρη ισχύ πέδησης εάν ο ίδιος φρενάρει ανεπαρκώς. Όταν υπάρχει μέγιστος κίνδυνος σύγκρουσης, το up! φρενάρει με ταχύτητα επιβράδυνσης 10 m / s2. Ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τις συνθήκες, το City Emergency Braking μπορεί να μειώσει την σοβαρότητα του ατυχήματος με αυτόματη παρέμβαση των φρένων – και πιθανόν ακόμα και να αποτρέψει ένα ατύχημα. Παρόλα αυτά, ο οδηγός εξακολουθεί να έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαδικασία πέδησης.

 

Περισσότερα όμως θα σας πούμε μετα τη δοκιμή που θα κάνουμε στο νέο αυτοκίνητο της V.W

 

 

phalatsis@now24.gr

 


Related posts