Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
14 Νοέ 2019
Ελλάδα

Δόθηκε το «πράσινο φως» για τραμ ελαφρού τύπου στα Γιάννινα


Τραμ ελαφρού τύπου θα αποκτήσει, όπως όλα δείχνουν, η πόλη των Ιωαννίνων! Η συγχρηματοδότηση του έργου –βασικό μέχρι τώρα εμπόδιο- από Κοινοτικούς πόρους, θεωρείται πλέον εξασφαλισμένη, σύμφωνα με χθεσινοβραδυνή δήλωση του Περιφερειάρχη Ηπείρου κ. Αλ. Καχριμάνη.
Ο ίδιος, όπως είπε, είχε επικοινωνία με τον πρόεδρο της Επιτροπής Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κ. Vrian Simpson (Βρετανό, Σοσιαλιστή), ο οποίος τον διαβεβαίωσε ότι δεν έχει αντίρρηση να καλυφθεί μέρος της δαπάνης, μέσω της «Κοινοπραξίας» του Δήμου Ιωαννιτών, των δύο ΚΤΕΛ και των Ταξί.
Σημειώνεται ότι, μετά την παρουσίαση, τον περασμένο Ιούλιο, της τελικής φάσης της μελέτης σκοπιμότητας και βιωσιμότητας από τους μελετητές, υποβλήθηκε από την Περιφέρεια Ηπείρου ο σχετικός φάκελος στη Δ/νση Μεταφορών της Ε.Ε., η οποία υιοθέτησε την πρόταση.
Κατόπιν τούτου, η διαδικασία υλοποίησης του έργου, θα εξετασθεί αύριο, στις 11.30 π.μ., σε σύσκεψη που οργάνωσε η ενδιάμεση Διαχειριστική Αρχή του ΠΕΠ Ηπείρου, στο Συνεδριακό Κέντρο της Περιφέρειας (πρώην ΕΛΚΕΠΑ).
Στη σύσκεψη θα λάβουν μέρος ο Περιφερειάρχης (με τον αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη), ο Δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Φιλ. Φίλιος, οι πρόεδροι των ΚΤΕΛ, εκπρόσωπος του Πανεπιστημίου και υπηρεσιακοί παράγοντες των εμπλεκομένων φορέων.
 
***
Σύμφωνα με τη μελέτη, το κόστος του τραμ ελαφρού τύπου υπολογίζεται σε 3,5 – 4,5 εκατ. ευρώ, ανά χιλιόμετρο. Συνολικό εκτιμώμενο κόστος από 60 εκ. Ευρώ μέχρι και 70 εκ. Ευρώ και για τις δύο γραμμές. Ο τύπος αυτός του τραμ, δεν χρειάζεται δύο ράγες, αλλά μία και οι συρμοί διαθέτουν ρόδες με ελαστικά. Υπενθυμίζεται ότι υπέρ του τραμ ελαφρού τύπου, είχε ταχθεί τότε με δήλωσή του, ο Περιφερειάρχης κ. Καχριμάνης, ο οποίος είχε τονίσει ότι μόνο του το τραμ δεν δίνει λύση, προσθέτοντας ότι χρειάζεται και η κίνηση μίνι μπας και αναδιάταξη των δρομολογίων του Αστικού ΚΤΕΛ. Υπέρ του ελαφρού τραμ είχε συμφωνήσει και ο κ. Φίλιος, ο οποίος διατύπωσε την άποψη ότι το τραμ αποτελεί καινοτόμα και ριζοσπαστική λύση για μια πόλη μεγέθους όπως τα Γιάννινα.
 
proinoslogos.gr

Related posts