Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
28 Νοέ 2021
Τεχνολογία

Δοκιμή ευφυούς επικοινωνίας μεταξύ αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών Honda

 

Επίδειξη των συστημάτων επικοινωνίας μεταξύ οχήματος και οχήματος ή οχήματος και μοτοσυκλέτας και τα πλεονεκτήματα που αυτά προσφέρουν στην οδική ασφάλεια, το περιβάλλον και την οδηγική άνεση πραγματοποίησε η Honda στα πλαίσια του Παγκόσμιου Συνεδρίου Ευφυών Συστημάτων Μεταφορών (ITS).

Στο 19ο Παγκόσμιο Συνέδριο ITS που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη, οι επισκέπτες ενημερώθηκαν για τις δραστηριότητες της Honda σε Ευρώπη, Ιαπωνία και ΗΠΑ και γνώρισαν από πρώτο χέρι ένα Honda Insight με ITS και μία μοτοσικλέτα NC700X με ITS συμμετέχοντας στην κοινή επίδειξη Car2Car και TT Consortium στους δρόμους της Βιέννης.

Εφαρμογές για την ασφάλεια, το περιβάλλον & την άνεση

Στο περίπτερο της Honda, το παρών έδωσαν τεχνολογίες και οχήματα που κάλυπταν 3 θεματικές ενότητες: ασφάλεια, περιβάλλον και άνεση.

 

Ασφάλεια

•             Η θεματική ζώνη “ασφάλεια” της Honda κάλυψε την επικοινωνία vehicle-2-X για αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες – τον τρόπο με τον οποίο τα οχήματα επικοινωνούν μεταξύ τους και με οδικούς σταθμούς ITS, παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία όπως εμπόδια στο δρόμο, συγχρονισμός φωτεινών σηματοδοτών κλπ.

•             Προσομοιώσεις των εφαρμογών ασφάλειας βασισμένες στο Ευρωπαϊκό DRIVE C2X project έγιναν στο προσομοιωτή αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας της Honda (προϊόν συνεργασίας).

•             Το περίπτερο της Honda φιλοξένησε επίσης ένα ερευνητικό project καινοτόμου ηλεκτρονικού συστήματος πίσω ορατότητας για μοτοσικλέτες με την υποστήριξη προηγμένων τεχνολογιών ανίχνευσης.

Περιβάλλον

•             Η θεματική ζώνη “περιβάλλον”’ περιείχε νέα για το καινοτόμο σύστημα πρόβλεψης πιθανής κυκλοφοριακής συμφόρησης της Honda.

•             Επίσης αναλύθηκε η μονάδα Συμπαραγωγής Ενέργειας της Honda και το Σύστημα Έξυπνου Σπιτιού (Honda Smart Home System) – το σύστημα συνδέει βιώσιμα ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα οχήματα κυψελών καυσίμου με βιώσιμα σπίτια, με στόχο μία πιο βιώσιμη κοινωνία.

Άνεση

•             Στη ζώνη άνεσης, οι επισκέπτες ανακάλυψαν τα Honda Internavi LINC και HondaLink που παρέχουν ενημερώσεις οδικής κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο και “ενημέρωση/ ψυχαγωγία” συνδεδεμένη με εφαρμογή smart phone στο αυτοκίνητο.

 

Δοκιμή σε πραγματικές συνθήκες στη Βιέννη

Εκτός του συνεδρίου, όσοι ήθελαν, συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα δοκιμής για να γνωρίσουν τα πλεονεκτήματα των εφαρμογών ITS στους δρόμους της Βιέννης. Ένα Honda Insight πλαισίωσε ένα κονβόι οχημάτων πολλαπλών μαρκών με τα αυτοκίνητα να επικοινωνούν τη θέση και την ταχύτητά τους όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με οδικούς σταθμούς ITS, ώστε οι οδηγοί να λαμβάνουν ειδοποιήσεις, όπως “βέλτιστη ταχύτητα για πράσινο φωτεινό σηματοδότη” και προειδοποιήσεις για ακινητοποιημένο αυτοκίνητο μπροστά,οδικά έργα,επικίνδυνη περιοχή,μποτιλιάρισμα μπροστά και επερχόμενη  κακοκαιρία.

 

 

Η τελευταία δοκιμή εφαρμογής σε σχέση με την ασφάλεια ήταν η εξής: ένα προπορευόμενο όχημα εκτελεί φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης που προειδοποιεί τόσο τον οδηγό του αυτοκινήτου όσο και το μοτοσικλετιστή (σε μία μοτοσικλέτα NC700X με ITS) ότι κάποιο όχημα που δεν έχουν αντιληφθεί βρίσκεται στην πορεία τους.

Η εφαρμογή “Motorcycle Approaching Indication” (συντομογραφία MAI) είναι ένα σύστημα ασφάλειας, το οποία η Honda έχει εξελίξει στο πλαίσιο της κοινής δοκιμής Car2Car. Σύμφωνα με την αναλυτική μελέτη Ευρωπαϊκών ατυχημάτων μοτοσικλετών “MAD”, τα περισσότερα από τα ατυχήματα όπου εμπλέκονται μοτοσικλέτες προκαλούνται από το άλλο όχημα επειδή ο οδηγός δεν βλέπει την μοτοσικλέτα. Το σύστημα ασύρματης επικοινωνίας μοτοσικλέτας – αυτοκινήτου παρέχει έγκαιρες προειδοποιήσεις προς τους οδηγούς και των δύο οχημάτων. Το μήνυμα ανταλλαγής τυποποιημένων δεδομένων, το οποίο αποστέλλεται μεταξύ οχημάτων ITS, περιέχει μια ταυτοποίηση για τις μοτοσικλέτες, ώστε τα οχήματα να αναγνωρίζουν το επερχόμενο όχημα σαν μοτοσικλέτα και στη συνέχεια να λαμβάνουν τις απαραίτητες προφυλάξεις. Το πιο συνηθισμένο σενάριο ατυχήματος σε διασταύρωση με οχήματα σε οδικούς κόμβους τύπου “Τ: δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 2008. Το δεύτερο πιο συνηθισμένο σενάριο ατυχήματος λόγω αριστερής στροφής δοκιμάστηκε στην περιοχή Odaiba στο Τόκιο το 2010, όπου ένα όχημα στρίβει αριστερά και μπαίνει μπροστά σε μία επερχόμενη μοτοσικλέτα. Ένα τρίτο σενάριο μετωπικού ατυχήματος (με οχήματα ερχόμενα από αντίθετες κατευθύνσεις) μελετήθηκε στη φετινή δοκιμή Car2Car & TT Consortium στη Βιέννη.

Related posts