H σειρά 5 της BMW είναι μια πολυτελή λιμουζίνα, εξοπλισμένη με τεχνολογίες και κορυφαία συστήματα ασφάλειας. Η σχεδίασή της, ακολουθεί τα νέα πρότυπα της μάρκας, έχοντας αρκετές ομοιότητες με την ναυαρχίδα της BMW, τη σειρά 7.Το μήκος της BMW Σειρά 5 έκτης γενιάς είναι αυξημένο κατά 6 εκ. από το προηγούμενο μοντέλο, φθάνοντας τα 4,9 μ., ενώ αυξήθηκε κατά 14 εκ. και το πλάτος του αυτοκινήτου.Στο εμπρός μέρος το φουσκωμένο καπό, οι κοντοί πρόβολοι και τα μεγάλα φώτα, ενισχύουν τη δυναμική εικόνα του μοντέλου, ενώ η έντονη κλίση του πίσω τμήματος δίνει την αίσθηση τετράθυρου κουπέ.
Στο business class σαλόνι της μπορούν να φιλοξενηθούν 5 ενήλικες επιβάτες και να απολαύσουν πολυτέλεια και άνεση.To ταμπλό σχεδιάστηκε με επίκεντρο το οδηγό, ενώ στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται το σύστημα ελέγχου λειτουργιών i-Drive 2ης γενιάς, οι οποίες προβάλλονται στην οθόνη πληροφοριών 10,2 ιντσών.Επίσης το τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος και το cruise control είναι ίδια με τη σειρά 7.Σε ότι αφορά τον εξοπλισμό αυτός είναι πλούσιος και όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, περιλαμβάνοντας όλα τα προηγμένα συστήματα ασφάλειας και ανέσεων της βαυαρέζικης φίρμας.
Η BMW Σειρά 5 της δοκιμής μας ήταν η έκδοση 520 με κινητήρα ντίζελ, η οποία ακόμη δυστυχώς δεν μπορεί να κυκλοφορήσει ελευθερα και νομιμα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.Ο τετρακύλινδρος 2λιτρος κινητήρας ντίζελ που συνδυάζεται προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων, με επιπλέον χειριστήρια πίσω από το τιμόνι, αποδίδει 184 ίππους και μια εξαιρετική ροπή 380 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,1΄΄ και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,2 λιτρα/100 χλμ.
Μια λιμουζινα που ολοι θα ηθελαν να εχουν –ισως μονο με το πετρελαιο γιατι η βενζινη καιει- που παρά τον όγκο της κινείται σαν «φρεγάτα», με άνεση και επιβλητικότητα, αλλά και όταν χρειαστεί μπορεί να ανταπεξέλθει και στη σπορ οδήγηση.Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη σκληρότητα της ανάρτησης από τον διακόπτη του συστήματος Dynamic Drive Control, που βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας.