Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Ιούν 2021
Auto-Moto

Σούπερ θέαμα στό ράλι Φινλανδίας

 

Oι Sébastien Loeb – Daniel Elena με το DS3 WRC βρέθηκαν για δεύτερη φορά στην κορυφή του Ράλι Φινλανδίας. Ο Loeb παει ολοταχως για το φετινο τιτλο αφου εχει κερδισει τους 7 από τους συνολικά 8 αγώνες του πρωταθλήματος.

Την παρουσία της Citroën στο βάθρο συμπλήρωσαν στη τρίτη θέση οι Sébastien Ogier – Julien Ingrassia οι οποίοι προσέφεραν πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα.

 Το Ράλι Φινλανδίας είναι ο ταχύτερος γύρος της σεζόν και οι γρήγορες, χωμάτινες ειδικές σε συνδυασμό με τα ιλιγγιώδη άλματα δημιούργησαν ένα δυνατό σκηνικό με συναρπαστική δράση για τους φίλους του σπορ. Ωστόσο, οι τακτικές που χρησιμοποιήθηκαν στα δύο πρώτα σκέλη θύμιζαν περισσότερο παιχνίδι στη σκακιέρα, καθώς οι οδηγοί έλεγχαν το ρυθμό τους και με έξυπνους ελιγμούς επεδίωκαν την πλέον ευνοϊκή θέση εκκίνησης για το επόμενο σκέλος.

Μετα το ραλι της  Φινλανδίας ανοιξε ακομη περισσοτερο η ψαλιδα αναμεσα στον Loeb και τους υπολοιπους διώκτες τους στο πρωτάθλημα οδηγών και κατασκευαστών αντίστοιχα.Οι δύο πρώτες ημέρες του αγώνα ξεκαθάρισαν το τοπίο του αγώνα αφήνοντας τρεις συνδυασμούς στη μάχη για τη νίκη στο ράλι Φινλανδίας. Ο Sébastien Loeb και τις τρεις ημέρες χρειάστηκε να υπερασπιστεί την πρωτοπορία απέναντι στον ομόσταυλο του Sébastien Ogier και τον Φινλανδό Jari-Matti Latvala ο οποιος κινηθηκε γρηγορα και αποφασιστικα.

Οι οδηγοί της Ford Abu Dhabi World Rally Team, Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila τερμάτισαν δεύτεροι μετά από ένα τριήμερο συναρπαστικό αγώνα με το Ford Fiesta RS World Rally Car τους.Αλλα και ο Loeb αποφάσισε πως η καλύτερη άμυνα ήταν η επίθεση και έτσι προσπάθησε να μεγαλώσει τη διαφορά από τους διώκτες του το πρωί της τελευταίας ημέρας όσο οι δρόμοι ήταν ακόμα σχετικά υγροί. ( Στη φωτογραφια το πληρωμα της BMW τα ειδαν ολα)

Ο Loeb μετα τον τερματισμο ειπε:  «Ήμουν στο όριο σε κάθε σημείο της ειδικής. Πραγματικά τα έδωσα όλα».   Οι ελπίδες του Ogier χάθηκαν όταν στην ειδική 17 κλατάρισε το ελαστικό του, κάτι που τελικά του στοίχισε και την τρίτη θέση. «Όλα πήγαιναν αρκετά καλά μέχρι λίγο πριν το τέλος. Μπορούσαμε να πιέσουμε για τη νίκη όμως το κλατάρισμα μας στέρησε αυτή την ευκαιρία».  Οι Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen κατάφεραν να ανακάμψουν θεαματικά και να τερματίσουν τέταρτοι έχοντας χάσει δύο ολόκληρα λεπτά μετά από πρόσκρουση σε δέντρο στην πρώτη ειδική την Πέμπτη το βράδυ.

Ο Hirvonen αντεπιτέθηκε αποφασιστικά και αφού ξαναμπήκε στο team των πρώτων οδηγών, τερμάτισε με διαφορά μόλις 69,1δευτ. από το νικητή, σημειώνοντας τους καλύτερους χρόνους σε πολλές ειδικές διαδρομές. Παραμένει δεύτερος στην κατάταξη των οδηγών.  

 

 

Related posts