Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
22 Φεβ 2024
Χωρίς κατηγορία

Ξύπνησαν τα ….πάθη

Ξυπναει παθη  μια 911 T Coupe προδιαγραφών ΗΠΑ του 1973 . Είναι  ένα από τα βασικά highlights του φετινού Porsche Parade που διοργανώνεται από το Porsche Club of America (PCA).

Στα πλαίσια της εορταστικής εβδομάδας (31/7 έως 7/8) για όλους τους φαν της Porsche στη Savannah της Georgia αυτό το πλήρως αναπαλαιωμένο κλασικό αυτοκίνητο θα κληρωθεί για τα μέλη του PCA και θα παραδοθεί στο νέο του ιδιοκτήτη. Παράλληλα όλοι οι ενθουσιώδεις οπαδοί των κλασικών οχημάτων Porsche είχαν την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη διαδικασία αναπαλαίωσης του οχήματος από το διαδίκτυο (www.porsche.com/classic).

 

Ο τυχερός που θα αποκτήσει την 911 T Coupe προδιαγραφών ΗΠΑ (1973) θα γίνει ο υπερήφανος ιδιοκτήτης ενός συλλεκτικού αντικειμένου μεγάλης αξίας αφού η 911 T έχει αναπαλαιωθεί από τους ειδικούς της Porsche Classic στην πόλη από όπου προέρχεται το αυτοκίνητο, τη Στουτγάρδη, εκεί δηλαδή που κατασκευάστηκε για πρώτη φορά για την αγορά των ΗΠΑ. “Made in Germany”  λοιπόν για δεύτερη φορά, έπειτα από 38 χρόνια.

 

Η ιδέα για την πρωτοβουλία “Revive the Passion” γεννήθηκε στη διάρκεια του “Rennsport Reunion” στην Daytona το 2010. Στη διάρκεια μιας συζήτησης, εκπρόσωποι του PCA, του Porsche Club Service και της Porsche Classic αποφάσισαν στην παραδοσιακή κλήρωση του PCA να προσφέρουν ένα ελκυστικό κλασικό αυτοκίνητο Porsche, και όχι ένα νέο μοντέλο. Βρέθηκε ένα κατάλληλο αυτοκίνητο κοντά στο Los Angeles, το οποίο στη συνέχεια παρουσιάστηκε, στην μάλλον αξιολύπητη κατάσταση στην οποία βρισκόταν, στα μέλη της λέσχης στο Porsche Parade 2010 που διοργανώθηκε στο St. Charles του Illinois. Η 911 T στη συνέχεια μεταφέρθηκε στην Στουτγάρδη, όπου την ανέλαβαν οι ειδικοί της Porsche.

 

Η 911 T Coupe προδιαγραφών ΗΠΑ προέρχεται από το τελευταίο έτος παραγωγής του λεγόμενου μοντέλου F. Διαθέτει έναν αερόψυκτο εξακύλινδρο κινητήρα μπόξερ 2,4 λίτρων, ενώ αποδίδει 140 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. Η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 205 km/h και τα 127mph. Η συγκεκριμένη Porsche ξεχωρίζει από το στενό της αμάξωμα, ενώ διαθέτει τον κλασικό χρωματικό συνδυασμό μεταλλικού ασημί (στο εξωτερικό) και μαύρου (εσωτερικό). Ο Paul Gregor του Porsche Club Service δήλωσε: “Η φόρμα του αμαξώματος, ο συνδυασμός των χρωμάτων και το έτος παραγωγής καθιστούν αυτό το αυτοκίνητο ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των συλλεκτών και διασφαλίζουν την καλή διατήρηση της αξίας του.”

 

Ωστόσο, το αυτοκίνητο δεν είχε και πολλά από αυτά τα χαρακτηριστικά να επιδείξει πριν αρχίσει η αναπαλαίωσή του. Οι ειδικοί στο συνεργείο του Porsche Classic παρέλαβαν ένα αυτοκίνητο χωρίς προβολείς και παράθυρα. Η βαφή του είχε ξεφλουδίσει και πολλά από τα εξαρτήματά του, κάποια από τα οποία ήταν ακόμα και ιδιοκατασκευές, δεν ανήκαν στο γνήσιο εξοπλισμό του. Υπήρχαν επίσης πολλά προβλήματα στο εσωτερικό του. Έως σήμερα δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το ιστορικό του, ενώ το μεγάλο διάστημα ακινησίας του σήμαινε ότι το αυτοκίνητο αυτό είχε δεχθεί τα πλήγματα του χρόνου. Στο κάτω μέρος του αμαξώματος βρέθηκαν μέχρι και υπολείμματα από φωλιές πουλιών.

 

Οι λάτρεις της Porsche  είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν βήμα βήμα τη μεταμόρφωση του κλασικού αυτού αυτοκινήτου σε συλλεκτικό αντικείμενο. “Τακτικά ενημερώναμε για την πρόοδο της αναπαλαίωσης στο website μας, αναρτώντας ταυτόχρονα διάφορες φωτογραφίες και βίντεο των επιμέρους σταδίων των εργασιών”, λέει η Barbara Böckenhoff, υπεύθυνη συντονισμού του έργου στην Porsche Classic ενώ και τα μέλη του PCA ενημερώνονταν μέσω του διαδικτυακού ενημερωτικού δελτίου της λέσχης. Με τον τρόπο αυτόν, η Porsche Classic κατάφερε να επιδείξει την εξαιρετική της τεχνική εμπειρία, καθώς και τις ιδανικές εγκαταστάσεις αναπαλαίωσης που διαθέτει, σε πελάτες ειδικά από τις ΗΠΑ, όπου, με περισσότερα από 100.000 μέλη, το PCA είναι το μεγαλύτερο Porsche Club στον κόσμο. Στο συνεργείο της Porsche Classic κοντά στη Στουτγάρδη οι εργασίες πραγματοποιούνται μόνο με γνήσια εργαλεία και ανταλλακτικά (ή ανταλλακτικά που αναπαράγονται με βάση τα αρχικά σχέδια), χρησιμοποιώντας τα αρχικά δεδομένα και διαστάσεις. Ο Alexander Fabig, Επικεφαλής της Porsche Classic, δήλωσε: “Κάθε χρόνο συντηρούμε και αναπαλαιώνουμε περίπου 250 κλασικά αυτοκίνητα Porsche από ολόκληρο τον κόσμο, από την 356 μέχρι και την τελευταία αερόψυκτη 911, την Type 993.”

 

Οι εργασίες στην 911 διήρκεσαν σχεδόν ένα χρόνο, από την πλήρη αποσυναρμολόγηση μέχρι την ολοκληρωτική μεταμόρφωση του αυτοκινήτου. Μέχρι και την τελευταία βίδα, δεν υπήρξε κομμάτι το οποίο να μην πέρασε από τα χέρια των ειδικών της Porsche Classic, προκειμένου να ελεγχθεί, να ανακαινιστεί ή να αντικατασταθεί. Για τις εκτεταμένες εργασίες στο αμάξωμα, οι μηχανικοί χρησιμοποίησαν είτε γνήσια ανταλλακτικά είτε ανταλλακτικά που αναπαράχθηκαν με βάση τα αρχικά σχέδια. Αντιθέτως, για την αντιδιαβρωτική προστασία του αμαξώματος χρησιμοποιήθηκαν οι τελευταίες μέθοδοι. Η ηλεκτροφορητική εμβάπτιση είναι μια ευρέως χρησιμοποιούμενη διαδικασία στην αυτοκινητοβιομηχανία, Εγγυάται το βέλτιστο αστάρωμα του αμαξώματος, οπότε χρησιμοποιείται και κατά την πλήρη αναπαλαίωση των οχημάτων στην Porsche Classic. Οι ειδικοί της Porsche Classic παρακολουθούν επίσης τις εξελίξεις στον τομέα των βαφών, και έτσι χρησιμοποιούν μόνο υδροχρώματα πολλαπλής επίστρωσης για περιβαλλοντικούς λόγους. Ο Jochen Bader, υπεύθυνος του συνεργείου της Porsche Classic, δίνει μια υπόσχεση: “Αυτή η 911 τώρα είναι καλύτερη απ’ ό,τι όταν ήταν καινούργια.” Στο πλαίσιο της τελικής του έγκρισης, το όχημα υποβλήθηκε επίσης σε εξαντλητικές δοκιμές λειτουργίας και απόδοσης, χρησιμοποιώντας σε ορισμένες περιπτώσεις μεθόδους από τις σύγχρονες διαδικασίες παραγωγής.

 

Η 911 Τ Coupe πλέον έχει αποκτήσει την παλιά της δόξα και αποπνέει την σπορ γοητεία της δεκαετίας του ’70. Το εάν είναι υπερβολικά πολύτιμη για να μετακινείται ή υπερβολικά όμορφη για να τη θαυμάζει κανείς μόνο ακίνητη, είναι κάτι που θα πρέπει να αποφασίσει ο νέος της ιδιοκτήτης. Λογικά, βέβαια, δύσκολα θα αντισταθεί στον πειρασμό να οδηγήσει την 911 Τ.

 

Related posts