Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
08 Αυγ 2022
Ελλάδα

Το επιβατικό κοινό αιχμάλωτο των κακών χειρισμών της ελληνικής Πολιτείας (video)

– Επτά σταθμοί του Μετρό είναι έτοιμοι αλλά εκτός λειτουργίας

– Κανείς δεν ξέρει πότε θα παραδοθούν και ουδείς αρμόδιος παίρνει το ρίσκο να βάλει υπογραφή σε σύμβαση με τη Siemens

– Ο πολίτης ταλαιπωρείται και απορεί… καθώς έργα εκατομμύριων ευρώ παραμένουν ανεκμετάλλευτα

 

Στάσιμη παραμένει η κατάσταση σε ό,τι αφορά τις συνέπειες του σκανδάλου των «μαύρων ταμείων» που έχει οδηγήσει σε «πάγωμα» όλων των συμβάσεων με τη Siemens. Εμπλοκή, που έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία προμήθειας ηλεκτροτεχνικού εξοπλισμού για τη σηματοδότηση των επεκτάσεων του σημερινού δικτύου από τη γερμανική εταιρεία, που έχει την ευθύνη του συστήματος στους συρμούς και τους σταθμούς.

Oι 7 σταθμοί του ΜΕΤΡΟ σε Περιστέρι, Ανθούπολη, Χαϊδάρι, Ηλιούπολη, Άλιμο, Αργυρούπολη και Ελληνικό μπορεί να έχουν ολοκληρωθεί εδώ και μήνες, παραμένουν ωστόσο ερμητικά κλειστοί, παρά τις αρχικές δεσμεύσεις της πολιτείας προς την Αττικό Μετρό πως το ζήτημα θα διευθετηθεί και πως οι επεκτάσεις θα δοθούν στην κυκλοφορία ως τα τέλη του περασμένου Ιουνίου.

Ο δήμαρχος Περιστερίου, κ. Ανδρέας Παχατουρίδης, μιλώντας στην πρωινή τηλεοπτική εκπομπή του ALTER «Εδώ και τώρα», ανέλυσε το μέγεθος του προβλήματος και απεύθυνε έκκληση προκειμένου να δοθεί οριστική λύση:

«Βγάζουμε μια κραυγή αγωνίας να γνωρίζει ο πρωθυπουργός τα προβλήματα. υπάρχουν 7 σταθμοί τελειωμένοι κ δε λειτουργούν. Το γνωρίζει; Σε καθημερινή βάση ταλαιπωρούνται εκατοντάδες κάτοικοι που στριμώχνονται στα λεωφορεία και στα αυτοκίνητα για να μετακινηθούν ενώ θα μπορούσαν να εξυπηρετηθούν με το πιο σύγχρονο μέσο, το Μετρό».

Η Siemens είχε αναλάβει το έργο να τοποθετεί σε όλα τα βαγόνια και τις πλατφόρμες το σύστημα των “σινιάλων” που επικοινωνούν αυτομάτως με το κέντρο του μετρό για την ασφαλή κίνηση των συρμών.

Η ελληνική πλευρά από το 2008 και μετά αρνήθηκε να ανανεώσει τη σύμβαση, με αποτέλεσμα οι νέοι συρμοί να είναι έτοιμοι, αλλά κανείς να μην ξέρει πότε τελικά θα λειτουργήσουν οι σταθμοί. Λόγω της καθυστέρησης, ακόμα και αν το πρόβλημα λυνόταν σήμερα, θα έπρεπε να ακολουθήσουν δοκιμές και δεν υπήρχε περίπτωση να λειτουργήσουν πριν από το 2012.

Το μεγάλο ερώτημα είναι γιατί το υπουργείο Υποδομών δεν εξέτασε κάποια εναλλακτική λύση και οδηγήθηκε σε αδιέξοδο, καθιστώντας το επιβατικό κοινό “αιχμάλωτο” της Siemens.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις με τους επτά καινούργιους σταθμούς από τον Ιούνιο θα εξυπηρετούνταν 150.000 επιβάτες, με συνέπεια το κέντρο της Αθήνας, να απαλλασσόταν από τουλάχιστον 37.000 ΙΧ αυτοκίνητα.

 

Τι είπαν οι πολίτες στο NOW24

 

Την ίδια ώρα ο εμπορικός κόσμος στα σημεία όπου ήδη έχουν κατασκευαστεί οι σταθμοί, ασφυκτιώντας ήδη λόγω της κρίσης, εξακολουθεί να μένει μαντρωμένος πίσω από τις λαμαρίνες των εργοταξίων.

«Τον κακό τους τον καιρό! Πότε θα ανοίξει; Τα φάγανε τα λεφτά; Ο κόσμος γιατί να ταλαιπωρείται; Κλείνουν μαγαζιά, το κράτος τι κερδίζει από αυτό;», τόνισε η κ. Γεωργία Σταματελοπούλου, κάτοικος της περιοχής.

 

«Τα λόγια έμειναν υποσχέσεις»

 

Η Βανέσα Πίπιλα που διατηρεί κατάστημα τόνισε: «Έχει καθυστερήσει λόγω Siemens, δεν πέφτουν υπογραφές , είναι ψυχοφθόρο για όλους. Το περιμένουμε ανά πάσα στιγμή, όλο μας λένε ένα 6μηνο και όλο δεν ανοίγει. Ακριβά ενοίκια, μία κατάσταση που δεν μας γνωρίζει ο κόσμος, δεν περνάνε από εδώ. Ο παραδίπλα το νοικιάζει κλειστό το μαγαζί λόγω Μετρό και πληρώνει ενοίκιο με κλειστό μαγαζί, περιμένοντας πότε θα ξεκινήσει».

 

Now24


Related posts