Επιστροφή στην κορυφή
Τετάρτη, 26 Ιουλ 2017
 
 

Με τη σωστή επιλογή γόμας κέρδισε ο Sebastian Vettel  στο Μπαχρέιν

Τρίτη, 18 Απρίλιος 2017 - 09:52

-a Μέγεθος κειμένου +A





F1 Bahrain Race (2)Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel κέρδισε στο Grand Prix του Μπαχρέιν ακολουθώντας στρατηγική δυο  αλλαγών. Είχε ξεκινήσει από τη 3η σειρά της εκκίνησης.

Όλοι οι οδηγοί εκτός από τον Pascal Wehrlein με τη Sauber έκαναν δυο αλλαγές ελαστικών. Ο  έτερος οδηγός της Sauber, Marcus Ericsson ήταν ο μόνος που εκκίνησε στον αγώνα με τη μαλακή γόμα. Στις ζεστές συνθήκες της βραδιάς η χαμηλή θερμική παραμόρφωση και των δυο γομών επέτρεψε στους οδηγούς να πιέζουν συνεχώς σε όλη τη διάρκεια που χρησιμοποιούσαν το ίδιο σετ ελαστικών.F1 Pirelli GP Bahrain Pit Stop

MARIO ISOLA – Επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου

“Η στρατηγική ήταν η καρδιά του συγκεκριμένου αγώνα και επηρεάστηκε σαφώς από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας στην αρχή του αγώνα. Σε κάθε περίπτωση η στρατηγική δυο αλλαγών ήταν ξεκάθαρα η σωστή επιλογή σ’ αυτές τις συνθήκες. Είδαμε όμως διαφορετικές εκδοχές στρατηγικής που οφείλονταν στη διαδοχή μαλακής, πολύ μαλακής γόμας που επέλεξαν οι οδηγοί. Οι πιο δροσερές συνθήκες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες είχαν ως αποτέλεσμα μικρότερη πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης για την πολύ μαλακή γόμα και εξαίρετη σταθερότητα για τη μαλακή γόμα».

 

Καλύτερος χρόνος ανά γόμα:   

–              Hamilton

1m 32.798s          Ricciardo

1m 33.495s

–              Raikkonen

1m 33.720s          Vettel

1m 34.503s

–              Vettel

1m 33.826s          Bottas

1m 34.942s

F1 Pirelli Bahrain Race (1)Μεγαλύτερη απόσταση ανά γόμα

 

ΓΟΜΑ   ΟΔΗΓΟΣ               ΓΥΡΟΙ

ΜΑΛΑΚΗ             Wehrlein             45

ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ                Ocon     26

 

Τι είπαν στην Pirelli:

«Ο Sebastian Vettel κέρδισε στον αγώνα ακολουθώντας στρατηγική δυο αλλαγών όπως περιμέναμε (εξαρτιόταν από τα επίπεδα πτώσης στην απόδοση λόγω θερμικής παραμόρφωσης της πολύ μαλακής γόμας). Όπως αποδείχτηκε η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικών καταπονήσεων ήταν μέτρια. Ήταν εφικτή λοιπόν η στρατηγική της χρήσης κάθε σετ πολύ μαλακής γόμας για 19 γύρους και στο τέλος η χρήση της μαλακής γόμας μέχρι την καρό σημαία (σύνολο 57 γύροι). Η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας οδήγησε πολλούς οδηγούς στα πιτ στον 13ο γύρο. Οι Vettel και Bottas, μπήκαν νωρίτερα ο Vettel έκανε τις αλλαγές του στον 10ο και στον 33ο γύρο.»



Μοιράσου το...!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: