Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
19 Απρ 2024
Auto-Moto

Τι είπαν οι πρωταγωνιστές πριν τη μεγάλη μάχη του SEAJETS Acropolis  Rally   

 

Ξεκινάει αύριο το πρωί το SEAJETS Acropolis  Rally   και όπως συνηθίζεται προηγείται η συνέντευξη τύπου όπου παρόντες  ήταν οι: Nasser Al-Attiyah, Murat Bostanci, Castrol Ford Team Turkey, Bruno Magalhães, George Philippedes, Team Greece, Sergey Remennik, Russian Performance Motorsport.

Το γραφείο τύπου του SEAJETS Acropolis Rally μας έστειλε τη συνέντευξη των πρωταγωνιστών.

Ε: Απευθύνομαι αρχικά στον Bruno, τον επικεφαλής του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Θα φανταζόσουν ποτέ στην αρχή του έτους ότι θα βρισκόσουν στη Λαμία προηγούμενος στο ERC;

ΒΜ:  Όχι, για να είμαι ειλικρινής περίμενα να συμμετέχω μόνο σε ένα ράλι φέτος, στις Αζόρες, αλλά πήγε αρκετά καλά για μας και νικήσαμε. Μετά από αυτό συζήτησα με τους σπόνσορες και μου έδωσαν την ευκαιρία να συμμετέχω σε αγώνα στα Κανάρια Νησιά. Κάναμε πολύ καλή δουλειά εκεί και έτσι βρίσκομαι σήμερα εδώ. Δε γνωρίζω ακριβώς πως τα κατάφερα και θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο και να κερδίσω τους περισσότερους δυνατούς πόντους για το Πρωτάθλημα, μιας και νιώθω πως αυτό το ράλλυ θα είναι πιο δύσκολο. Είναι η πρώτη μου φορά σε αυτές τις διαδρομές και οι υπόλοιποι είναι πιο έμπειροι και θα είναι ταχύτεροι. Θα προσπαθήσω να φερθώ έξυπνα και να κάνω ένα καλό ράλι.

Ε: Πώς πήγε η προετοιμασία, υποθέτω πως οι αναγνωρίσεις ήταν αρκετά δύσκολες για σένα;

BM:Ναι, γιατί έχουμε περιορισμένο μπάτζετ και δεν έχουμε ένα κανονικό αυτοκίνητο αναγνωρίσεων. Σε αυτούς τους δρόμους όταν προσπαθείς να γράψεις σημειώσεις με απλό αυτοκίνητο χωρίς χωμάτινα λάστιχα προσέχεις περισσότερο να αποφύγεις τις πέτρες και τα βράχια και αυτό δεν είναι καλό. Είχα ένα κλατάρισμα και χρειάστηκε να γράψω σημειώσεις για 40 χλμ. έτσι, πράγμα που ήταν πολύ δύσκολο. Όταν θα επιστρέψω εδώ με ένα μεγαλύτερο μπάτζετ θα νοικιάσω ένα πραγματικό αυτοκίνητο ράλι για τις αναγνωρίσεις!

Ε:Ποιος είναι ο στόχος σου στον αγώνα;

BM: Θα προσπαθήσω να πάω όσο ταχύτερα μπορώ, χωρίς να κάνω λάθη και θα δω τι κάνουν οι προπορευόμενοι. Φυσικά, αν η διαφορά δεν είναι μεγάλη θα το παλέψω, αλλά αν είναι πολύ ταχύτεροι από μένα τότε θα πρέπει να φερθώ έξυπνα και να σκεφτώ το Πρωτάθλημα . Γνωρίζω ότι στο συγκεκριμένο ράλι συμβαίνουν συνεχώς διάφορα γι’ αυτό θα επικεντρωθώ το να συγκεντρώσω όσο το δυνατόν περισσότερους βαθμούς για το Πρωτάθλημα.

Ε: Είναι ωραίο να σε έχουμε και πάλι στο ERC. Σε πόσα ράλι σχεδιάζεις να συμμετέχεις και πώς βλέπεις το ERC;

NAA: Είμαι ευτυχισμένος που βρίσκομαι και πάλι στο ράλι Ακρόπολις. Έχω συμμετάσχει οκτώ φορές και έχω αρκετή εμπειρία. Είμαστε πραγματικά χαρούμενοι που είμαστε εδώ, γιατί γνωρίζω πως δε θα είναι εύκολο: το Ακρόπολις είναι πάντα δύσκολο και τα πάντα αλλάζουν από ειδική σε ειδική. Οι διαδρομές είναι όμως πολύ καλά προετοιμασμένες χάρη στην οργάνωση, έχουν κάνει καλή δουλειά και είμαστε χαρούμενοι για αυτό. Θα προσπαθήσουμε να ευχαριστηθούμε τον αγώνα.

Ε:Οι προηγούμενες βδομάδες ήταν φορτωμένες για σένα -τι έκανες πριν έρθεις εδώ;

NAA: Συμμετείχαμε σε cross country στο Καζακστάν. Ακολουθούμε τους αγώνες cross country και έχουμε κερδίσει ήδη τρεις στους τέσσερις, οπότε προηγούμαστε στη βαθμολογία. Τώρα βρισκόμαστε στο ΕRC που είναι ένα πραγματικό καλό Πρωτάθλημα. Είναι πολύ καλό συναίσθημα να ανταγωνίζεσαι τους κορυφαίους οδηγούς. Δε θα είναι ένας εύκολος αγώνας για όλους, αλλά εύχομαι σε όλους τους οδηγούς το καλύτερο.

Ε:Με δεδομένες τις υποχρεώσεις σου στο cross country υπάρχει χρόνος να συμπεριλάβεις και άλλους αγώνες στο πρόγραμμά σου;

NAA: Το σχέδιο μας είναι να συμμετέχουμε σε Ακρόπολις, Κύπρο, Πολωνία και το άλλο ασφάλτινο ράλι, το Μπαρούμ. Θα δούμε. Θα κάνουμε τέσσερα ράλι στο ERC και θα έχουμε μια νέα εμπειρία στην άσφαλτο.

Ε: Απευθυνόμενος στον Έλληνα Πρωταθλητή, θα ήθελα να ρωτήσω πόση εμπειρία έχετε με το ŠKODA Fabia R5 και πώς είναι η οδήγησή του;

GP: Εύκολη ερώτηση, η απάντηση είναι καθόλου! Δεν έχω εμπειρία με αυτοκίνητο προδιαγραφών R5. Πρωτοείδαμε το αυτοκίνητο πριν δυο μέρες, ήμουν με τον Νάσερ και τον Kajto και φτάνοντας στο σημείο δοκιμών άρχισε να βρέχει καταρρακτωδώς. Αποφασίσαμε να το ακυρώσουμε. Βρήκαμε την τελευταία στιγμή μια κατάλληλη εναλλακτική. Γενικά, είμαι εντυπωσιασμένος από το αυτοκίνητο. Είναι πολύ διαφορετικό απ’ ό,τι στο ελληνικό Πρωτάθλημα, όπου συμμετέχουμε με Group N. Ήλπιζα η προσαρμογή να ήταν ευκολότερη, θα μας πάρει κάποιο χρόνο, έτσι θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο ταπεινοί σε σχέση με τις προσδοκίες μας.

Ε: Ως Έλληνας οδηγός, ποια είναι η σημασία του συγκεκριμένου ράλλυ; Είναι ο αγώνας που κάθε οδηγός θέλει να κερδίσει;

GP: Απόλυτα! Δυστυχώς νομίζεις ότι έχεις γνώση των διαδρομών, αλλά έρχεται ο Νάσερ και σου λέει πως έχει συμμετάσχει τις διπλάσιες φορές από σένα! Είναι πολύ όμορφο ράλλυ, ουσιαστικά ίδιο με το περσινό. Οι οργανωτές έκαναν καταπληκτική δουλειά στην επισκευή της διαδρομής, η οποία -όπως μου είπαν- είχαν καταστραφεί εντελώς και ήταν αδιάβατες. Αν είμαστε τυχεροί με τον καιρό και δεν βρέξει την Κυριακή, όπως λένε οι προβλέψεις, θα είναι ένα κλασικό, δύσκολο ράλλυ Ακρόπολις. Αποτελεί ασφαλώς όνειρο κάθε Έλληνα οδηγού να κερδίσει το Ράλλυ Ακρόπολις που μετρά πάνω από 60 χρόνια ζωής, ακόμα κι αν δεν έχουμε την τύχη να συμπεριλαμβάνεται πλέον στο καλεντάρι του WRC. Πιστεύω, όμως, πως το επίπεδο συναγωνισμού του ERC είναι πολύ υψηλό με σπουδαίους οδηγούς και οι θεατές θα το απολαύσουν.

Ε:  Σήμερα κάνει φοβερή ζέστη, αλλά τις προηγούμενες μέρες είχαμε κάποιες βροχές. Πώς επηρέασε αυτό τις ειδικές κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων;

 

SR: Οι συνθήκες ήταν όντως σκληρές, και θα είναι δύσκολο για ένα αυτοκίνητο παραγωγής να φτάσει στη γραμμή τερματισμού. Δεν παίζουν ρόλο οι καιρικές συνθήκες, όμως, αφού όλοι θα κληθούν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες. Αφού καταταγήκαμε στην 11η θέση, αποφάσισα να κάνω ό,τι μπορώ για να ξεκινήσω πρώτος αύριο. Δεν έχει μεγάλη διαφορά από το να είμαστε δεύτεροι αύριο στο δρόμο. Ίσως όμως η πρώτη θέση να είναι καλύτερη, γιατί θα αποφύγω τη σκόνη των άλλων αυτοκινήτων, ενώ θα είναι και πολύ λιγότερες οι πέτρες στο πρώτο πέρασμα.

Ε: Συνεργάζεσαι με τον Alexey Lukyanuk τη φετινή σεζόν.

Δυστυχώς, ο Alexey δεν είναι εδώ, καθώς αναρρώνει από τον τραυματισμό του, αλλά φαντάζομαι ότι βρίσκεστε σε επαφή. Πώς είναι και τι συμβουλή σου έδωσε;

SR: Επικοινωνούμε καθημερινά, και κάθε μέρα έχει νέα μου. Φίλοι όπως ο Kajito έφτιαξαν ένα βίντεο με ενθαρρυντικά λόγια και ευχές για γρήγορη ανάρρωση. Έχω τα περσινά onboard βίντεο από τον Alexey. Ξέρω τι να περιμένω, αλλά, αφού έκανα το πρώτο πέρασμα και είδα πώς συμπεριφέρονται τα αγωνιστικά R5, διαπίστωσα ότι είναι πολύ δύσκολο να προσπαθήσεις να κάνεις το ίδιο με ένα αυτοκίνητο παραγωγής. Και αυτό, γιατί είναι πολύ σκληρό για το αυτοκίνητο και γλιστερές οι ειδικές. Νομίζω πάντως ότι το αυτοκίνητο έχει καλό στήσιμο, και έτσι θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο. Δεν είναι ποτέ εύκολο να τερματίσεις, αλλά αν το καταφέρω, θα είναι σίγουρα ένα καλό αποτέλεσμα.

Ε:Κλείνουμε με σένα, Murat. Αυτό το ράλι είναι πολύ κοντά στα ράλι της πατρίδας σου. Πόσο σίγουρος είσαι ότι θα πετύχεις ένα καλό αποτέλεσμα;

MB:Πολύ πιο σίγουρος σε σχέση με τους τελευταίους δύο γύρους, γιατί οι Αζόρες ήταν ένα πολύ διαφορετικό Ράλι  σε σχέση με όσα έχω συμμετάσχει μέχρι τώρα. Ήταν μια πολύ μεγάλη πρόκληση, και έκανα πολλά λάθη στον πρώτο αγώνα. Το Ράλι των Καναρίων Νήσων είχαμε συμμετάσχει και πέρυσι, παρ’ όλα αυτά έκανα πολλά λάθη. Ήταν λοιπόν ένα μεγάλο μάθημα για εμάς, και τουλάχιστον βελτιώσαμε το ρυθμό μας, και στο τέλος η διαφορά μας από τους πρώτους ήταν στο 1 δευτερόλεπτο/χλμ. Εδώ νιώθω μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Μου αρέσουν οι ειδικές. Μπορεί να είναι πολύ πιο σκληρές, αλλά αυτό είναι το Ακρόπολις. Είναι πολύ ευχάριστες ειδικές και διασκεδαστικές. Πέρυσι οδηγούσα ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο, και δεν ήταν καθόλου εύκολο σε αυτές τις ειδικές, γιατί είναι πολύ σκληρές για ένα δικίνητο αγωνιστικό, ενώ ήταν και πολύ αργές, με πολλές και διαδοχικές στροφές, οπότε ήταν πολύ δύσκολο. Νομίζω πως φέτος που οδηγώ αυτοκίνητο προδιαγραφών R5 θα το απολαύσω περισσότερο από ό,τι πέρυσι, αλλά και πάλι υπάρχουν σκληρές ειδικές. Θα είμαστε ταχύτεροι, άρα το αυτοκίνητο θα καταπονηθεί περισσότερο.

Ε: Η θερμοκρασία αύριο πρόκειται να ξεπεράσει τους 30 βαθμούς Κελσίου. Πόσο δυσκολεύει αυτό την οδήγηση ενός αγωνιστικού, και τι θα κάνεις για να το αντιμετωπίσεις;

MB: Έκανα ένα μεγάλο λάθος στην επιλογή εκκίνησης, καθώς συνέχισα να φοράω τη φόρμα μου, ζεστάθηκα πολύ και μετά τη διαδικασία υπογραφής των αυτόγραφων πήγα να αλλάξω! Κάνει πραγματικά πολλή ζέστη αυτήν την εβδομάδα. Νομίζω ότι την προηγούμενη εβδομάδα ήταν καλύτερα, αλλά τώρα δεν είμαστε τόσο τυχεροί με τον καιρό. Τουλάχιστον όμως δε βρέχει, γιατί όταν βρέχει εδώ γλιστράει πολύ. Βέβαια, παρ’ όλη τη ζέστη, νομίζω ότι το επόμενο Ράλλυ στην Κύπρο θα είναι ακόμα πιο ζεστό.

Ερωτήσεις από το κοινό:

Ε: Yalcin Arsan (Τουρκία) προς τον Murat Bostanci: Murat, κατάγεσαι από την Τουρκία, μια γειτονική χώρα στην Ελλάδα. Αισθάνεσαι ότι είσαι σχεδόν σαν το σπίτι σου;

ΜΒ: Η Ελλάδα είναι γειτονική και φιλική μας χώρα. Απολαμβάνω πραγματικά να βρίσκομαι εδώ, γιατί έχουμε πολλά κοινά στοιχεία στην κουλτούρα μας και αισθάνομαι σαν να βρίσκομαι σπίτι μου. Αισθάνομαι πολύ άνετα όταν οδηγώ εδώ, αφού είναι η 3η φορά που βρίσκομαι στην Ελλάδα. Η πρώτη μου φορά στο Ακρόπολις ήταν στο Λουτράκι, σε διαφορετικές ειδικές διαδρομές, αλλά ήμουν εδώ και πέρσι στη Λαμία. Νομίζω ότι είναι μία σπουδαία χώρα, ένας σπουδαίος αγώνας, με τους ανθρώπους της οργάνωσης να έχουν τεράστιο κίνητρο. Κάτι που ισχύει και για τους θεατές. Απολαμβάνω την παρουσία μου εδώ και ελπίζω στο τέλος του αγώνα να είμαι στην πρώτη πεντάδα. Είναι μία πολύ δύσκολη πρόκληση για μένα, ο αγώνας είναι πολύ δύσκολος κα πρέπει να κινηθώ έξυπνα, αλλά και να είμαι συγκεντρωμένος για να φτάσω στον τερματισμό.

Related posts