Επιστροφή στην κορυφή
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017
 
 

Τα 4 λάθη στο σπιτικό μαγείρεμα που παχαίνουν

Κυριακή, 18 Ιούνιος 2017 - 18:42

-a Μέγεθος κειμένου +A





 

 

 

 

 

 

 

 

Το μαγείρεμα στο σπίτι μοιάζει με μια πιο υγιεινή επιλογή, από το φαγητό έξω, σωστά;

Μπορεί και όχι, «απαντά» μια πρόσφατη μελέτη. Οι ερευνητές που τη διεξήγαγαν διαπίστωσαν ότι στην πλειοψηφία των μεσήλικων γυναικών, όσο περισσότερο χρόνο περνούσαν στην κουζίνα, τόσο πιο πιθανό ήταν να υποφέρουν από μεταβολικό σύνδρομο. Ωστόσο, αυτό ενδεχομένως οφείλεται στο γεγονός, ότι οι ερευνητές δεν μπορούσαν να γνωρίζουν το περιεχόμενο των σπιτικών γευμάτων.

Ως εκ τούτου, δυο είναι οι πιθανότητες για τα σπιτικά πιάτα. Είτε θα παρέχουν την υγιεινή διατροφή που αποζητά κάποιος, ή θα προσφέρουν χαμηλής ποιότητας γεύματα, ισοδύναμα με την ποιότητα του «έτοιμου» φαγητού.

Αν επιθυμείτε το πρώτο, αποφύγετε αυτά τα 4 κοινά λάθη και επωφεληθείτε πλήρως από τις ευεργετικές ιδιότητες του μαγειρέματος.

Να «τσιμπάτε» την ώρα που ετοιμάζετε το γεύμα σας:  

Όσοι ξεκίνησαν να κρατούν ημερολόγιο-διατροφής, συγκλονίστηκαν από την ποσότητα φαγητού που τρώνε όσο μαγειρεύουν. Ενδεικτικά, κάτι τέτοιο μπορεί να προσθέσει μέχρι και 400 θερμίδες επιπλέον, από το επιθυμητό ημερήσιο όριο…

Υπερφόρτωση με υδατάνθρακες: 

Πολλοί άνθρωποι έχουν ήδη αντικαταστήσει το ψωμί και τα ζυμαρικά με τα λεγόμενα superfoods, όπως κινόα, άγριο ρύζι και φακές. Ωστόσο, ακόμα και αυτή η εναλλακτική, απαιτεί αποφυγή των υπερβολών. Ιδανικά, η ποσότητα υδατανθράκων που καταναλώνετε, θα πρέπει να είναι ανάλογη των ενεργειακών αναγκών του σώματος σας, για τις ώρες έπειτα από το γεύμα.

Κατανάλωση τυροκομικών προϊόντων:  

Είναι κοινή η χρήση τυριών στο μαγείρεμα. Όμως, το ιδανικό βάρος και ένας υγιής οργανισμός, απαιτούν «θυσίες».  Οι θερμίδες των τυριών, σε συνδυασμό με το λίπος που περιέχουν, αποτελούν ανασταλτικά στοιχεία στην απώλεια βάρους. Για παράδειγμα, μια μερίδα φέτας (περίπου 30 γρ.) περιέχει περισσότερο λίπος, απ’ ότι πρωτεΐνη ( 6 γρ. έναντι 4 γρ.).

Δεν παραλείπετε το επιδόρπιο:  

Δεν είναι λίγοι αυτοί που μετά το γεύμα, επιθυμούν και κάτι γλυκό. Αλλά, ακόμη και ένα μικρό μπισκότο, μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε 3 ή παραπάνω. Γενικότερα, αν διαμορφωθεί η συνήθεια κατανάλωσης επιδορπίου μετά το φαγητό, μπορεί να είναι δύσκολο να διακοπεί.

 

 



Μοιράσου το…!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: