Επιστροφή στην κορυφή
Κυριακή, 22 Οκτ 2017
 
 

Στη ώρα τους το  86% των πτήσεων της RYANAIR τον Ιανουάριο

Τετάρτη, 22 Φεβρουάριος 2017 - 10:30

-a Μέγεθος κειμένου +A





Robin Kiely

 

Τα στατιστικά στοιχεία εξυπηρέτησης πελατών Ιανουαρίου ανακοίνωσε η  Ryanair . Ο της Ryanair δήλωσε: “H Ryanair μετέφερε πάνω από 8.7 εκατομμύρια πελάτες τον Ιανουάριο,  με το 86% των πτήσεων μας να παρουσιάζουν άφιξη στην ώρα τους, ενώ εξακολουθούμε να βελτιώνουμε την ταξιδιωτική εμπειρία. Ενόψει του προγράμματος “Always Getting Better”, θα προσφέρουμε περισσότερα δρομολόγια και νέες υπηρεσίες, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη.”

Πιο συγκεκριμένα:

  • Το 86% των πάνω από 51,000 πτήσεων αφίχθηκαν στην ώρα τους τον Ιανουάριο
  • Μόνο 2 παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες.
  • Πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν εντός 7 ημερών.

 

 

Ιανουάριος 2016 2017
Πτήσεις στην ώρα τους 86% 86%
Παράπονα για κάθε 1,000 επιβάτες 1.49 2.15
Παράπονα σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες 0.64 0.67
Παράπονα που απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες 99% 99%

 



Μοιράσου το...!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: