Subscribe Now

Trending News

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την εμπειρία σας στo now24.gr.
Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας.
18 Απρ 2024
Auto-Moto

Με τη στρατηγική των δύο pit stop κέρδισε χωρίς πίεση ο Nico Rosberg

 

Με τη στρατηγική των δύο pit stop ο  Nico Rosberg αύξησε το προβάδισμά του στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κερδίζοντας τον αγώνα της πατρίδας του. ( Σχετικό ρεπορτάζ  http://now24.gr/o-peripatos-tou-n-rosmpergk-sto-hockenheim/ ) .

Ήταν πιθανόν να δούμε δυο ή τρία pit stop με την στρατηγική στον 18ο και στον 38ο γύρο. Ο Rosberg ακολούθησε λίγο διαφορετική στρατηγική εκκινώντας με την πολύ μαλακή γόμα και βάζοντας μετά δυο φορές τη μαλακή γόμα στον 15ο και στον 41ο γύρο.

Ήταν η πρώτη φορά που ο Rosberg βρέθηκε στο βάθρο στο Γερμανικό GP. Ο teammate του Rosberg, Lewis Hamilton από την 20η θέση που ξεκίνησε ,κέρδισε 17 θέσεις και τερμάτισε 3ος .Ο Hamilton ήταν όλο νεύρα μετά την ατυχία που είχε το Σάββατο. Στον αγώνα  άλλαξε στρατηγική από δυο σε τρία pit stop. Στα δυο πρώτα μέρη του αγώνα χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα και στα δυο τελευταία επωφελήθηκε από την επιπλέον ταχύτητα της πολύ μαλακής γόμας. Συμπλήρωσε 17 γύρους με την πολύ μαλακή γόμα στο τέλος του αγώνα, σ’ αυτό το κομμάτι πέτυχε και τον ταχύτερο γύρο. Αυτό του επέτρεψε να πιέσει το Bottas λίγο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ενώ τερμάτισε μόλις 22 δευτερόλεπτα πίσω από το Rosberg παρότι είχε χτυπημένη εμπρός αεροτομή.

Παρατηρείστε τους ομόσταυλους. Ο ενας πανηγυριζει με την σαμπανια και ο άλλος του έχει υρισει την πλάτη

Όλοι όσοι εκκίνησαν από τις πρώτες θέσεις χρησιμοποίησαν την πολύ μαλακή γόμα, που ήταν περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη από τη μαλακή γόμα. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν τουλάχιστον 20 βαθμούς Κελσίου χαμηλότερη απ’ αυτή που καταγράφηκε τις δυο πρώτες μέρες (55 βαθμοί Κελσίου). Αυτό έδωσε στις ομάδες μια νέα διάσταση όμως η βροχή που κάποιοι περίμεναν δεν ήρθε. Οι οδηγοί πίεζαν όσο μπορούσαν και είδαμε αρκετά αμφίρροπες μάχες από την αρχή ως το τέλος. Η διαφορά ανάμεσα στη Ferrari του Fernando Alonso(5ος)  και στη Red Bull του Daniel Ricciardo (6ος) που μάχονταν για την 5η θέση ήταν λιγότερη από ένα δέκατο του δευτερολέπτου στο φινάλε μετά από 306km αγώνα.

Related posts