Επιστροφή στην κορυφή
Δευτέρα, 28 Ιουλ 2014

25 oC


 
 
Get Adobe Flash player
Θέματα: Ελλάδα Οι now24 Συριζα Για Το video Ολυμπιακός Αντώνης Σαμαράς Πρωθυπουργός αστυνομία τις ΠΑΣΟΚ του Θεσσαλονίκη κόσμος Χρυσή Αυγή τον οικονομία podosfero από κυβέρνηση Ο Βουλή και Τρόικα Νέα Δημοκρατία Αθήνα στο υγεία. στην την ομάδα Με πολιτική παίχτης Ευάγγελος Βενιζέλος ΗΠΑ τεχνολογία Νεκροί ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έρευνα τώρα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Μπάσκετ

Δοκίμασαν στην πίστα Χερέθ τα νεα ελαστικά της Pirelli

Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013 - 23:05

-a Μέγεθος κειμένου +A





 

Οι ομάδες της Formula 1 δοκίμασαν για πρώτη φορά φέτος τα αγωνιστικά  ελαστικά της Pirelli για την Formula 1 . Στη κλειστή και με πολλές στροφές Ισπανική πίστα των 4.428-km  δοκιμάστηκαν οι περισσότερες παράμετροι της νέας γκάμας ελαστικών Pirelli για το 2013. Έτσι οι ομάδες είχαν την ευκαιρία να μάθουν τα βασικά χαρακτηριστικά της τελευταίας γενιάς  P Zero μέσα σε ένα τετραήμερο και να σχηματίσουν μία θετική πρώτη εντύπωση. Οι ομάδες μεταβαίνουν τώρα στη Βαρκελώνη για την επόμενη επίσημη δοκιμή της F1 στο διάστημα 19 – 22 Φεβρουαρίου.

Ο Paul Hembery είπε : «Οι τέσσερις ημέρες στη Χερέθ, με τις περισσότερες ομάδες να τρέχουν με νέα μονοθέσια, μας έδωσαν μία καλή γενική εντύπωση των χαρακτηριστικών των ελαστικών μας για το 2013 στην πίστα, τα οποία υιοθετούν νέες γόμες και σκελετούς. Φαίνεται ότι βρισκόμαστε πολύ κοντά στο σωστό δρόμο και οι αλλαγές που θέλαμε έχουν γίνει πραγματικότητα: τα ελαστικά είναι ταχύτερα από τις αντίστοιχες περσινές εκδόσεις και έχουν μεγαλύτερο παράθυρο μέγιστων επιδόσεων. Όμως, οι συνθήκες στη Χερέθ δεν ήταν ιδανικές φέτος, καθώς η πίστα ήταν πολύ τραχιά – περισσότερο από οποιουδήποτε σιρκουί του ημερολογίου – και συνεπώς ήταν δύσκολο να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, με το δεδομένο ότι ο ασφαλτοτάπητας ήταν ακόμα πιο τραχύς από  πέρσι. Φύγαμε με άφθονα στοιχεία για τα σκληρά και μεσαία ελαστικά, πολύ λίγα για τα μαλακά και καθόλου για τα πολύ μαλακά. Τώρα περιμένουμε τις δύο επόμενες δοκιμές στη Βαρκελώνη που θα προσφέρουν μία ακόμα πολύτιμη ευκαιρία στις ομάδες να γνωρίζουν καλύτερα τα φετινά ελαστικά».

Δεδομένα Δοκιμών:

•             Οι ομάδες έχουν στη διάθεσή τους 100 σετ ελαστικών ανά μονοθέσιο το χρόνο για δοκιμές. Οι ομάδες επικεντρώθηκαν στις διαφορετικές γόμες ώστε να έχουν μία πρώτη εικόνα συνεργασίας της τελευταίας γενιάς ελαστικών Pirelli (που σκόπιμα φθείρονται ταχύτερα) με τα νέα μονοθέσια – καινούργια ή μεταχειρισμένα. Η Pirelli έφερε συνολικά 35 σετ ανά μονοθέσιο για τη συγκεκριμένη δοκιμή (20 επέλεξε η Pirelli, 15 κάθε ομάδα).

•             Οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας ήταν χαμηλές, στην περιοχή 15 βαθμοί κατά μέσο όρο τις περισσότερες ημέρες, κάτι που ενείχε τον κίνδυνο τοπικής υπερθέρμανσης (graining). Αυτό συμβαίνει όταν ένα ελαστικό γλιστράει ενώ δεν έχει φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας και η τριβή στην επιφάνεια του ασφαλτοτάπητα δημιουργεί μία φθορά σαν κύμα. Το φαινόμενο παρατηρήθηκε κυρίως στις πολύ κρύες συνθήκες, τις πρωινές ώρες – μερικές φορές σε θερμοκρασίες κάτω από πέντε βαθμούς Κελσίου – και εντάθηκε λόγω της τραχιάς ασφάλτου.



Μοιράσου το…!




Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: