Επιστροφή στην κορυφή
Σαββάτο, 24 Ιουν 2017
 
 

Με δύο πίτ στόπ κέρδισε ο Ντανιέλ Ρικιάρντο στην πίστα της Σεπάνγκ

Τετάρτη, 05 Οκτώβριος 2016 - 09:40

-a Μέγεθος κειμένου +A





 

GP MALESIA F1/2016 - KUALA LUMPUR 02/10/2016  © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

 

 

Όλα θα μπορούσαν να ήταν διαφορετικά αν ο  Χάμιλτον δεν έμενε από μοτέρ. Θα ήταν άλλη η σειρά και άλλοι οι νικητές στο βάθρο. Όμως στους αγώνες της F1 δεν μπορεί ποτέ να είσαι σίγουρος αν δεν δεις τη ν καρό σημαία. Στη Μαλαισία αυτός που τελικά χαμογέλασε περισσότερο από όλους ήταν ο πάντα χαμογελαστός Ντανιέλ Ρικιάρντο. Κέρδισε τον αγώνα με μια θερμοκρασία οδοστρώματος στους 59 βαθμούς Κελσίου. Παρόλα αυτά έκανε δύο αλλαγές ελαστικών. Φυσικά και η τακτική των ομάδων επηρεάστηκε από την επιβολή καθεστώτος εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας (Virtual Safety Car) τρεις φορές. Ειδικά η δεύτερη φορά που επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν μέσα στο παράθυρο στρατηγικής των δυο αλλαγών.

Πολλοί οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν αυτό για να αλλάξουν σε σκληρή γόμα. Η χρήση της ήταν υποχρεωτική στον αγώνα καθώς είχε χαρακτηριστεί δις υποχρεωτικά διαθέσιμο σετ. Ο μόνος που έβαλε σ’ εκείνο το σημείο, πάλι τη μαλακή γόμα ήταν ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen. Αυτό τον βοήθησε να προσπεράσει τους αντιπάλους του και να βρεθεί επικεφαλής πριν τη δεύτερή του αλλαγή.

GP MALESIA F1/2016 - KUALA LUMPUR 01/10/2016  © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

GP MALESIA F1/2016 – KUALA LUMPUR 01/10/2016
© FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

Τελικά τερμάτισε 2ος γενικής μετά την εγκατάλειψη του Lewis Hamilton. Ο Βρετανός ήταν επικεφαλής της κούρσας και φαίνονταν να έχει στρατηγική μιας αλλαγής όταν αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα.

Πιθανόν και ο Ricciardo να υιοθετούσε στρατηγική μιας αλλαγής εκμεταλλεύτηκε όμως την 3η εικονική περίοδο αυτοκινήτου ασφαλείας πραγματοποιώντας μια τελευταία αλλαγή. Το παράδειγμά του ακολούθησαν και άλλοι οδηγοί, του Verstappen συμπεριλαμβανομένου. Ο Ολλανδός τερμάτισε πίσω από τον teammate του συμπληρώνοντας το 1-2 για τη Red Bull. Εναλλακτική στρατηγική είδαμε από το Valtteri Bottas με τη Williams ο οποίος εκκίνησε από την 11η θέση με τη μέση γόμα. Τερμάτισε 5ος με μια μόνο αλλαγή ελαστικών. Ο οδηγός της Renault, Jolyon Palmer επιχείρησε κάτι παρόμοιο, εκκινώντας από την 19η θέση με τη σκληρή γόμα. Μετά έβαλε τη μαλακή και τερμάτισε τελικά 10ος.

 

 

 

 



Μοιράσου το...!




Ετικέτες:


Σχόλια


Τελευταίες ειδήσεις: